anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet fix 4G nu isi mai revine de cca o saptamana

Dibi
Începător
1. Internet fix 4 G nu isi mai revine de cca o saptamana.
2. In afara de incapabilul Djingo, operatori umani mai exista la Orange? Asta ultima e retorica; ma intereseaza daca isi mai revine 4G'ul.
18 Răspunsuri 18

arsradu
#StarMember
Salut, Pentru ca Djingo sa-ti faca legatura la un operator uman, trebuie sa-i dai comanda: "transfer operator". Cat despre problema ta, ce anume nu merge? Viteza mica sau altceva? Ce abonament ai? Semnal este in zona? Pe telefon e la fel?
Client Orange

Dibi
Începător
Nu exista conexiune la internet. Beculetele de pe router par a indica o stare normala a acestuia. Am incercat reset de mai multe ori. Cred ca a avut momente de revenire, dar scurte.

arsradu
#StarMember
Screenshot-ul e de pe telefon, nu? Din cate se vede, nu esti conectat la o retea WiFi. Si cred ca si datele mobile sunt inchise. Ai o retea WiFi configurata? Functioneaza daca te conectezi la ea? Iti da vreun mesaj in setari, cand incerci sa te conectezi la reteaua respectiva?
Client Orange

Dibi
Începător
Eu inteleg ca trebuie sa bifezi toate interbarile / posibilitatile, dar nici asa.... da, print screen este din momentul cand trecuse pe retea telefonul, eronat facut, dar te rog depaseste momentul. Pe wifi, internet merge rar spre deloc. Sau a mers, in ultimele 3-5 zile, muuult mai prost decat in ultimii 3 sau 4 ani de cand sunt la voi. Nu, nu primesc niciun mesaj anume in momentul in care ma conectez la wifi.

arsradu
#StarMember
Ideea e asa: noi, aici in comunitate, suntem in mare parte clienti ca si tine. :) Mi-e foarte greu sa-mi dau seama ce ar putea sa cauzeze problema raportata de tine fara sa iau in calcul toate posibilitatile. Si, avand in vedere situatiile anterioare in care userii raportau probleme de nefunctionalitate de internet doar pentru ca nu puteau sa deschida FaceBook, Instagram, Whatsapp etc...pentru ca fusesera picate serverele lor, iau in calcul toate posibilitatile. Recomandarea mea, daca ai cumva posibilitatea sa intri de pe telefon, este sa faci o sesizare pe chat-ul Djingo, la 300 (sau 0374 300 300 apelabil din orice retea) si vezi daca pot sa faca ceva. Pare o problema de retea. Se poate confirma eventual de pe telefon, cu date mobile de la Orange (de-aia am si intrebat mai sus).
Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Poate fi o problemă cu routerul, adică să fie defect. L-ai mutat cumva în ultima vreme din locația în care îl foloseai în mod obișnuit? Că așa nu mai funcționează și trebuie făcută o resetare a zonei de la serviciul clienți. Ce model este?

Dibi
Începător
Auch! Scuze colegului Radu care mi-a raspuns primul... mi s-au lungit urechile cautand un om al orange, asa ca nu am mai vazut bine cand mi-a vorbit cineva :)) Am scris robotului in doua randuri, mai multe mesaje, ambele moarte asteptand sa fiu transferat unui operator uman, sau cel putin asta ma anunta djingo ca incearca sa faca. Este posibil sa aiba routerul ceva, drsi doar ce mi l-au schimbat (cca 3..4 luni) pt upgrade. Mersi.

Dibi
Începător
Nu, nu l-am mutat. Este fix in acelasi loc de cativa ani. Cred ca modelul este tot huawei, ca primul. Ma mai gandeam la un aspect - am adaugat ceva utilizatori de wifi in casa in perioada asta, sa nu fi depasit numarul de aparate conectate simultan.... asta nou nu stiu cate suporta... voi verifica. Ms.

Dibi
Începător
Am raspuns deja pt colegul Radu, este posibil sa apara inca un mesaj similar... ziceam scuze radu, am sarit la tine asa pt ca am fost convins ca esti de la orange... djingo m-a pus in asteptare de cateva ori, spunand ca ma trasnfera unui operator uman... mersi pt sugestii.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Noi suntem doar clienți, și eu și Radu. Poți încerca să introduci un SIM de telefon cu internet disponibil ( chiar prepay) și să vezi ce face.

arsradu
#StarMember
Nicio problema, Dibi. E de inteles. Printre noi, sunt si angajati Orange. Ii vei putea recunoaste dupa textul adaugat langa ID. Dar mare parte suntem simpli clienti, ca si tine. Incercam sa ajutam (cateodata reusim, cateodata nu), bazat pe experientele anterioare sau cunostintele generale. Ce zici tu cu conexiunile simultane...nu e exclus sa cauzeze probleme. Mai ales daca ai banda putina (si in general pe 4G, ai banda putina, mai ales daca nu ai un 4G+ cu 2CA/3CA). Ce poti sa faci, ca sa testezi asta, este sa modifici parola de la WiFi, temporar. In felul asta, cei care nu stiu parola, nu vor putea intra, deci vei putea face testul doar tu. Odata ce ai ajuns la o concluzie, macar stii in ce directie sa te indrepti. N-are rost sa mai resetezi router-ul ca ai facut-o deja, si ai vazut ca nu prea rezolva problema. 4G-ul asta nu prea e facut pentru viteza si conexiuni simultane. Nu prea are de unde. Si daca mai esti si intr-o zona cu semnal slab...e jale. Banuiesc ca nu exista fibra in zona, nu? De la niciun provider. Pentru ca, intre cele doua, o conexiune pe fibra va fi infinit superioara unui router 4G. La fel de bine poti sa-ti faci telefonul hotspot si tot cam acolo ajungi. Pentru ca depinzi de aceeasi acoperire.
Client Orange

Anonim
Neaplicabil
Internetul mobil de la Orange e history 🙂

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
La ce te referi când spui asta?

FLo1
#StarMember
@Vio, o fi trecut omul la o variantă fixă (fibră) mai convenabilă și mai rapidă decât una mobilă. Sau s-o fi exprimat greșit dorind să scrie ”Internetul mobil de la Orange FACE history”. 😉