06-12-2023 04:30 PM - editat 12-12-2023 09:53 AM
După discuțiile de aici cu privire la abonamentul de Fibra 2300, am luat decizia sa trec de la Fibra 2000 la Fibra 2300. Și a fost o greșeală enorma.
Pe 17.11.2023 am fost la un magazin Orange shop si am făcut un adițional pentru trecerea de la abonamentul Fibra 2000 la Fibra 2300. In acest abonament se primește un router nou si un mesh. Am mai optat pentru inca un mesh contracost. Mi s-a comunicat că instalarea se va face in data de 18.11.2023.
Pe 18.11.2023 am fost sunat de tehnicianul Orange și mi-a spus că vine cu mesh-urile. I-am spus că trebuie schimbat și routerul, ceea ce el nu știa. S-a interesat și mi-a spus că va veni altcineva pe 19.11 sau pe 20.11.
Deoarece nu a venit nimeni, m-am prezentat la magazinul Orange shop Felicia și acolo am aflat că tehnicianul a anunțat că am renunțat la trecere, deși eu am avut asemenea discuție cu el. Am sunat din magazin la serviciul clienți 300 și am discutat cu operatorul de acolo. Le-am comunicat problema și am fost reprogramat pentru instalare in data de 21.11.2023.
In data de 22.11.2023 a venit tehnicianul acasă. A montat routerul și mesh-urile, a făcut probă doar pe CATV și a plecat. După ce a plecat soția a observat că nu funcționează internetul. Am incercat să îl sun pe tehnician dar nu a răspuns. Așa că am sunat din nou la 300 și am programat o vizită a unui tehnician pentru data de 23.11.2023.
In data de 23.11.2023 a venit un alt tehnician și a spus că nu funcționează routerul din cauza fibrei și că ar trebui schimbată toată fibra, aproximativ 300m. I-m spus că din punctul meu de vedere nu ar trebui sa se facă acest lucru pentru că nu am avut nicio problema cu viteza la internet cat am avut routerul vechi. Dar a insistat și a spus că va reveni în aceeași zi cu un coleg. Nu știu ce schimbări a făcut că din această zi nu a mai funcționat nici cablul tv.
Deoarece nu a revenit, am sunat din nou la 300. De acolo am fost reprogramat pentru data de 24.11.2023 pentru schimbarea fibrei.
Pe 24.11.2023 au venit 2 tehnicieni și au început să schimbe fibra. După 3 ore de munca, când să facă probă, internetul nu funcționa, dar funcționa cablul tv. A spus că trebuie să facă IT niște modificări și durează câteva ore. Aici nu voi intra in detalii cum că l-au pus pe tatăl meu de aproape 70 de ani sa se urce pe scara că să tragă fibra prin pod, că ei doreau să spargă niste pereți.
Deoarece până seara nu avea internet, am sunat din nou la 300. De acolo am aflat că tehnicianul comunicase altceva și anume că sunt probleme pe rețea. Le-am cerut celor de la 300 să îmi comunice cat vor dura reparațiile sau verificările. Am primit în schimb niste țipete și a închis apelul.
Am mai făcut apeluri pe 25.11 și 26.11 dar nu s-ar emediat nimic.
Pe 27.11.2023 am făcut o noua solicitare la 300 și a venit un nou tehnician care a schimbat și routerul de 2300. Tot nu funcționa internetul. S-a făcut cerere de provizionare din nou.
In zilele următoare am făcut apeluri către 300 cu privire la stadiul sesizării. Nu am primit decât "nu știu".
Azi, pe 06.12.2023 am sunat din nou la 300 și am solicitat să se facă trecerea de la Fibra 2300 la Fibra 2000. Am primit un răspuns soc: schimbarea ofertei se poate face după 3 luni. Ceva total abuziv, ținând cont că eu nu am beneficiat nici măcar o secundă de abonamentul Fibra 2300.
Au trecut 2 săptămâni de la prima intervenție și acuși 3 săptămâni de la solicitarea pentru instalarea Fibra 2300 și eu nu am funcțional internetul . De menționat că CATV funcționează fără probleme.
Aveam mai multe așteptări de la Orange și nu mă așteptam la bătaia de joc continuă.
la 12-12-2023 07:42 PM
A apărut netul. Până la urmă era ceva de la contractare.
A durat doar 20 de zile.
Acum să văd cum sincronizez mesh-urile.
la 06-12-2023 04:38 PM
Salut, @PAdrian !
Ne dorim să verificăm și noi situația descrisă în acest topic. Pentru asta, te rugăm să ne oferi printr-un mesaj privat datele contului.
la 07-12-2023 01:07 PM
Asa ceva inca n-am mai vazut... M-ai facut curios.
S-a rezolvat, sau poti sa ne dai un update?
la 07-12-2023 02:40 PM
Tare ciudat, să nu mai funcționeze internetul după migrarea la altă ofertă.
la 07-12-2023 04:31 PM
Salut,
Am verificat și noi situația ta. Aceasta a fost trimisă în atenția colegilor din departamentul tehnic și vom reveni cu un răspuns cât mai repede posibil.
07-12-2023 04:36 PM - editat 07-12-2023 06:04 PM
"Cat mai repede posibil" tot aud și nu se rezolva sau nu mă sună nimeni.
Ieri cei de la comercial au spus că azi mă va suna cineva de la tehnic. Și nu am fost sunat. Sunt scârbit.
Azi e a 15-a zi fără internet. Să îmi urez "la cat mai multe"?
la 20-12-2023 11:10 PM
Ancom scrie pe ei!
la 08-12-2023 03:49 PM
Azi am fost sunat de cei de la tehnic, am fost întrebat dacă îmi funcționează internetul. Am spus că nu și a programat o noua vizita a unui tehnician.
Când am întrebat ce să facă tehnicianul mi-a răspuns că lor le apare că problema e rezolvata și tehnicianul vine sa mai faca o constatare.
Inițial eram tentat sa plec de la Orange. Dar mai stau să văd ce zice anpc-ul și nu vreau sa va ușurez munca.
la 20-12-2023 11:09 PM
fugiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! cât te țin picioarele
la 09-12-2023 03:07 PM
A venit azi tehnicianul. A constatat că nu funcționează internetul. A sunat la suport, dar nu lucrează nimeni de la IT in weekend, așa că a venit degeaba.
Cazul a fost redeschis și vedem luni ce se mai întâmplă.
la 09-12-2023 03:33 PM
Mulțumim de feedback. Cel puțin ai o confirmare clară și cu problema identificată, fără a fi tergiversată din motive de incertitudine a diagnosticului. Acum mai rămâne de revenit cu noi diagnosticări și remedieri care, dacă ONTul nu are probleme, pot fi efectuate și de la distanță. Succes.
la 11-12-2023 12:50 PM
Azi a mai venit un tehnician. Încet încet cunosc toată echipa de teren.
Deși de la tehnic/IT spuneau că este rezolvată problema, pe teren situația era alta. După un ping pong făcut cu tehnicianul și mutat de la un operator la altul, s-a tras concluzia că nu e ceva tehnic defect. Ceea ce am spus din prima zi.
S-a escaladat la partea de contractare, că poate nu s-a pus o bifa sau altceva.
Așa că nici azi nu am internet de la Orange.
la 12-12-2023 11:38 AM
Azi, 12.12 am incercat să iau legătura cu 300 să văd care este stadiul escaladării de ieri. Se pare că este picat, pentru că de 2 ore stau cate 10-15 min și nu sunt preluat de nimeni. Sau mi-au blocat numărul 🙂
la 12-12-2023 11:47 AM
Daca ti-ar fii blocat numarul, ti-ar fi spus robotul. Incearca pe Djingo, poate reusesti.
la 12-12-2023 12:52 PM
A închis conversația foarte repede cel de la djingo. Mesajul clasic, să aștept. De parcă nu am așteptat destul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor