la 18-10-2022 12:50 AM - editat ultima oară la 18-10-2022 08:36 AM de DanielaH
Buna ziua, am reziliat de curand serviciul SmartWifi, si din cauza ca am fost plecat din tara o perioada, n-am reusit sa returnez modemul in 4-5 zile din momentul desfiintarii, intretimp mi s-a adaugat la factura ca 'echipament recuperat' ,eu doresc sa-l returnez deoarece oricum nu am ce face cu el, inca nu a trecut o luna, mai pot duce inapoi acest echipament si sa scap de acea taxa? multumesc
la 18-10-2022 06:30 AM
Dacă restitui routerul nu vei mai fi taxat inutil, chiar dacă penalizarea nu o vei recupera. Fapta e comisă.
la 18-10-2022 05:36 AM
Salutare!
Poți să încerci să-l duci, iar dacă nu ți-l primesc, fă o sesizare din secțiunea Contact sau sună la 300 și poate vei fi ajutată! Sau suni înainte la 300, cum dorești! Eu sper că vei găsi până la urmă înțelegere pentru a ți se primi echipamentul și returna suma plătită.
Baftă!
la 18-10-2022 06:30 AM
Dacă restitui routerul nu vei mai fi taxat inutil, chiar dacă penalizarea nu o vei recupera. Fapta e comisă.
la 18-10-2022 09:59 AM
Inca nu am apucat sa platesc factura
la 18-10-2022 02:11 PM
@Andreea2293: Chiar dacă nu ai plătit încă factura, este discutabilă ”indulgența” cu care de ”taxa” acumulată până în prezent îți va fi .... ștearsă. Bineînțeles, cel puțin predând echipamentul nu vei mai fi taxată pe viitor pentru ”custodia” acestuia.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor