la 20-12-2022 05:52 AM - editat ultima oară la 20-12-2022 08:50 AM de DanielaH
De ce nu imi functioneaza serviciile de televiziune, internet si telefonie fixa?
la 20-12-2022 06:15 AM
Salutare!
Te sfătuiesc să suni la 300 sau 0374300300, apoi formezi 1-2-2, pentru asistență și te va identifica Gia cu ultimele 6 cifre din CNP, după care vei expune problemă și sper să se rezolve cât mai repede cu putință.
Până atunci, dă o repornire la router, verifică și conexiunile, etc.
Succes!
20-12-2022 09:02 AM - editat 20-12-2022 12:24 PM
Bună dimineața! Posibil să fie un deranjament local sau regional. Beculețele la ont sunt aprinse pe verde sau pe roșu? Orice deranjament se anunță la 300 ramura servicii fixe sau pe chatul disponibil în My Orange, dar care nu este în timp real.
la 20-12-2022 11:32 AM
Am sunat la ei ei sunt azi programat pentru tehnician intre orele 14:30-16:00
la 20-12-2022 11:35 AM
Excelent! Te asteptam cu vesti bune, si sper sa se rezolve cat mai curand. 🙂
la 20-12-2022 09:20 AM
Salut.
Nu avem de unde sa stim de ce nu-ti functioneaza serviciile. Dar putem presupune ca fie nu sunt platite, fie e o problema specifica. Ori pe cont, ori generala pe zona respectiva.
Dupa cum au recomandat si colegii, incearca sa dai un telefon la 300 (in mod normal gratuit din Orange) sau 0374 300 300 (tarif normal, din orice retea) si fa o sesizare. Nu uita sa ceri un numar de sesizare pentru referinte ulterioare.
la 20-12-2022 11:26 AM
Sunt platite la zi prietene!!! Au ei draci pe ei cand observa ca nu folosesc serviciile o perioada indelungata mi le opresc dar acum o fi vreo problema
la 20-12-2022 11:29 AM
Dupa cum spuneam. Noi nu avem de unde sa stim de ce nu-ti merg serviciile. 🙂 E doar o presupunere, si una dintre posibilele cauze pentru care se pot intrerupe.
In cazul asta, revin cu recomandarea de a lua legatura cu un consultant, la numerele furnizate mai sus, si sa faci o sesizare de nefunctionalitate.
la 20-12-2022 11:19 AM
Salutare, @RotaruN
Daca nu functioneaza toate serviciile mentionate, posibil sa nu fie platite sau posibil sa fie un deranjament in zona respectiva. Poti suna la 300 pentru a discuta punctual cu un operator.
la 20-12-2022 11:41 AM
Daca sunt platite, atunci suna la 300 pentru a lua legatura cu un consultant sau pentru a evita timpul de asteptare poti discuta si prin chatDjingo https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
la 22-12-2022 10:18 AM
@RotaruN, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor