anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cod abonat la contract nou internet fix

iaweiscovici
Începător

Tocmai am semnat pt fibra 2300 și deja mi-a fost instalat serviciul în apartament.

As vrea sa îmi adaug serviciul de internet fix în aplicație dar nu pot deoarece pe contract nu exista codul de abonat, pe mail n-am primit nimic, prin sms n-am primit nimic.

Cum pot face rost de codul de abonat ? Nu, soluția nu este sa aștept factura.

Mersi !

1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember

Salut! Codul de abonat/client o să-l poti afla la prima factură sau îți poți încerca norocul printr-un apel la 300 (cea mai rapidă variantă) sau în My Orange la secțiunea contact.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember

Bun găsit. Dacă ești client OROC (vezi în contract), atunci regăsești codul:

  • pe orice factură (începe cu cifra 3 pentru clienții persoane fizice sau 4 pentru clienții persoane juridice). Află aici cum poți descărca factura.
  • în sms-ul de notificare a emiterii facturii.

Dacă ești client ORO, regăsești codul de abonat prin apel la 300 sau din SelfCare ( apel la *100#), în SMSul de notificare factură sau de pe factura propriu-zisă. 

Detalii în acest sens regăsești aici: https://www.orange.ro/help/cum-aflu-care-este-codul-meu-de-abonat-7728

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Pentru OROC:

https://www.orange.ro/help/ce-este-si-unde-gasesc-codul-de-facturare-16548

Pentru ORO:

https://www.orange.ro/help/cum-aflu-care-este-codul-meu-de-abonat-7728

Dacă nu te descurci, ai varianta să le scrii din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Sau pe chat Djingo ( transfer operator):

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

 Din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contactat și feedback - Scrie-ne ( transfer operator). 

Răspunsul nu va veni imediat, dar va veni.

Baftă!

Razvan
#StarMember

Salut! Codul de abonat/client o să-l poti afla la prima factură sau îți poți încerca norocul printr-un apel la 300 (cea mai rapidă variantă) sau în My Orange la secțiunea contact.