anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cerere lămuriri

Am făcut o plata a facturii Orange Românian Communications pentru codul de abonat R2466413434620. Am introdus toate datele.... Și la final....am primit mesajul.... Plata neprocesata. Ori banii mi i-a luat din cont. Ce s-a întâmplat. Cer lămuriri. E-mail... De confirmare a plății nu am dar am dovada ca am plătit în Bt Pay! Un operator care m-ar putea ajuta? 

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Intră în aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Acolo le scrii și le atașezi dovada.

Sau le scrii din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

La prima variantă ai.putea primi răspuns mâine, iar la cea de-a doua, de luni încolo.

Ai și varianta de a suna la 300/0374300300, mâine, după ora 9.00.

Baftă!

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Încearca sa contactezi și banca:

  • Call Center: 0264 308 028 sau *8028 (din rețele mobile)
  • E-mail: contact@btrl.ro

Pot exista mai multe motive pentru mesajul plata neprocesata:

  • Autentificare 3D Secure nereușită – Dacă nu confirmi plata în aplicația băncii, tranzacția va fi respinsă.
  • Date incorecte – CVV, data expirării sau numărul cardului introduse greșit.
  • Limită zilnică atinsă – Ai atins suma maximă permisă pentru plăți/retrageri.
  • Plata suspectă – Banca poate bloca o tranzacție suspectă pentru securitate.
  • Restricții pe card – De exemplu, cardul este blocat pentru plăți internaționale sau online.

De asemenea sumă poate fi blocată temporar.

Weekend plăcut!