la 15-02-2023 10:09 PM - editat ultima oară la 16-02-2023 08:38 AM de DanielaH
Bună seara, calitatea internetului lasă de dorit, nu pot încărca nici o pagină, semnalul este slab...se schimba de la o zi alta calitatea internetului, rog sa fiu ajutat și să mi se refacă conexiunea pentru contractul ce l-am avut ....am optat pentru viteza cea mai mare si acum folosesc datele mobile cu toate că achit fibra
15-02-2023 11:15 PM - editat 15-02-2023 11:16 PM
la 16-02-2023 06:36 AM
@izbasconstant10: Bun venit în Comunitate. Ne poți oferi câteva detalii despre serviciul de internet prin fibră folosit? De exemplu ar fi de ajutor să ne comunici localitatea, tipul de abonament pe care-l ai pe fibră, de cât timp se manifestă problema, și fiind vorba de fibră: conexiunea la internet este deficitară sau inexistentă (sunt doup situații total diferite ca abordare). De asemenea, ești client Orange sau OROC (Orange România Communications (fost Telekom)? Te așteptăm să revii cu detalii.
la 16-02-2023 06:57 AM
Salutare!
Eu am internet prin fibră în două locații și sunt foarte mulțumit.
Dacă ai ceva probleme, trebuie:
- să oprești/ repornești routerul ( ont);
- să îl restartezi prin introducerea unui ac în găurics din spate, care trebuie ținut apăsat vreo 5 secunde, până se sting toate ledurile și vezi apoi ce face, după ce repornește;
- verificate cu atenție toate mufele și conexiunile;
- dacă toate aceste lucruri nu ajută, trebuie sunat la 300 sau 0374300300, apoi 1-3-2, pentru asistență.
Serviciile acestea mai pot avea sincope, dar unele dintre ele se pot rezolva relativ repede. Este valabil la toți operatorii, nu doar la Orange.
Multă baftă!
la 25-02-2023 04:27 PM
...api daca nu l-am resetat eu a 1000-a oara si tot asa merge...CA PORCU!!!!Ce-a fost TELEKOM, n-o sa mai fie ORANGE...cat ai p....
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor