Am avut inainte Telekom. Am avut routerul V1.
Nu stia sa faca bridge, din cauza upgrade-ului la firmware. Ma gandeam, ca poate a mai intalnit cineva aceasta problema, sa pot spune celor de la Orange ce sa faca.
Am sunat la ei cred ca de 20 ori. Poate, poate, dau si eu de cineva competent sau.. "se sparge" ca-i de la ei.
Raspunsurile cele mai dese:
1. "Ne pare rau, nu oferim suport pentru alte echipamente".
Problema este de la echipamentele lor, nu de la al meu. Dar, nu ai cu cine sa te intelegi.
Am explicat, exact ce se intampla si cum.... caci nu sunt in novice in ale retelelor, chiar lucrez in domeniu.
2. "Atata timp cat netul functioneaza, nu avem cu ce sa va ajutam". Am spus, "Este pus in bridge de la voi. Daca il dau si eu manual din interfata, nu mai am internet"....si ne intorceam din nou la acelasi raspuns" Ne pare rau, nu oferim suport pentru alte echipamente"