Salut! Deci in primul rand sunt dezamagit total si scarbit de atitudinea unor membri din echipa Orange Romania.
Detin mai multe abonamente la orange( telefoane) si internet si tv in doua localitati diferite, respectiv Baia Mare si Targu Lapus. In data de 07.12.2020 m-am mutat intr-o noua locuinta tot pe raza mun. Baia Mare. Am luat legatura cu un consultant orange prin nr. 300 si i-am solicitat mutarea abonamentelor la tv si internet in noua locatie. A verificat eligibilitatea si mi s-a comunicat faptul ca nu sunt eligibil pentru serviciile orange in noua locatie cu toate ca mai sunt persoane in bloc care beneficiaza de serviciile orange. Intrucat nu se puteau instala serviciile in noua locatie am cerut o reziliere privind serviciile de care nu pot beneficia intrucat nu e normal sa platesc pentru ceva ce nu pot folosi. Cand a venit vorba de reziliere atitudinea consultantului s-a schimbat total. In fine. Acesta a zis ca voi fi contactat pentru a rezilia contractul.
In data de 16.12.2020 am primit un mesaj de la orange in care se specifica faptul ca voi fi contactat in 8 zile lucratoare de catre un consultant orange. Bun... in data de 24.12 2020 primesc din nou mesaj de la orange cum ca un consultant orange ar fi incercat sa ma contacteze dar nu am raspuns si urmeaza sa ma sune din nou. Ma uit in registrul apeluri insa nu aparea nici un apel fapt pentru care am sunat din nou la.300 unde am expus situatia. Dupa acest episod am primit din nou doua mesaje de la orange " ne pare rau ca nu te-am putut transfera catre un consultant orange". In fine. Sun din nou la 300 si le expun din nou toata situatia si acestia imi spun ca la ora 16.00 am fost sunat dar nu am raspuns fapt total neadevarat. Atunci mi-am dat seama ca ceva nu e in regula fiindca de fiecare data cand "am fost sunat" nu aveam nici un apel. In decursul acestor zile am luat legatura cu mai multi angajati orange prin intermediul aplicatiei My Orange comunicandu-mi-se faptul ca s-a incercat in repetate randuri contactarea mea dar nu am raspuns desi nu m-a sunat nimeni.
Azi 28.12.2020 stau cu telefonul in mana si primesc un beep, fara gluma, doar beep de la nr. de telefon 0374 741 233. Am sunat inapoi de 4 ori dar suna ocupat. Am luat legatura cu un lucrator orange prin intermediul nr. 300 si am expus a 1000 -a oara situatia. Lucratorul, o doamna foarte respectuoasa si draguta mi-a spus ca inainte cu 5 minute un consultant orange m-a sunat dar nu am raspuns. Cum doamne iarta-ma sa raspund daca a fost doar beep? Lucratorul orange cu care am vorbit a inteles situatia si a trimis-o mai departe exact cum am expus-o spunandu-mi ca voi fi contactat de catre un alt consultant orange in 24 de ore.
Acum va intreb, cum se poate asa ceva? Cum poate sa existe atata nesimtire si bataie de joc la adresa unui client orange( de aproximativ 10 ani de zile) si am o multime de abonamente??? Nu le este rusine sa faca asa ceva? Nici macar sa nu fiu sunat si sa mi se spuna ca nu am raspuns...iar cireasa de pe tort a fost astazi cand primesc un beep nesimtit si mi se spune ca din nou nu am raspuns. Sunt un om din clasa de mijloc, lucrez intr-un domeniu respectabil, mereu am avut o atitudine buna si respectuoasa fata de Orange Romania iar acum prin intermediul unor angajati am ajuns bataia de joc a acestora. Ce se poate face pentru ca acestia sa fie trasi la raspundere? Urmeaza ca in decursul zilei de maine sa iau legatura cu OPC-ul fiindca nu se mai poate asa. Inca ceva, doresc sa depun o reclmatie care sa fie trimisa Orange Romania, imi puteti indica aceasta sectiune? Sau unde o pot depunde? Va multumesc!