la 06-12-2022 08:01 PM - editat ultima oară la 07-12-2022 08:53 AM de DanielaH
Aveam o promisiune cu noul router, dar nimeni nu a mai venit.
06-12-2022 08:10 PM - editat 06-12-2022 08:11 PM
Salut,
Noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu avem de unde sa stim despre ce router e vorba, cine sau ce ti-a promis, sau cand ar fi trebuit sa ajunga acel produs. 🙂
Am rugamintea sa iei legatura cu un consultant la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea), si sa vezi care mai e statusul "promisiunii". Mai mult de atat, din pacate nu avem cum sa te ajutam.
la 06-12-2022 08:23 PM
Salutare!
Poți să-i contactezi prin intermediul Serviciului clienți (300 sau 0374300300, din orice rețea) sau chiar pe cei care ți-au făcut promisiunea.
Baftă!
la 08-12-2022 09:15 AM
@nyestemiklos, ai luat legătura cu colegii noștri? Ai primit routerul nou?
la 09-12-2022 03:04 PM
Sambata finalizeaza, acum nu avem internet, a doua zi...
la 09-12-2022 03:13 PM
Mulțumim pentru confirmare! Te așteptăm să revii cu vești bune când s-a rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor