anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am schimbat routerul si nu mai functioneaza outlookul

DanaBartels
Junior

Buna! Nu stiu daca este un subiect legat de Orange, dar am o problema cu emailul personal. Mentionez ca folosesc outlook.  Pana acum l-am folosit fara probleme, dar de cand am schimbat routerul nu mai functioneaza (nu stiu daca chiar asa este, s-ar putea sa fie doar o coincidenta).  Oricum, am testat in alta parte, am reinstalat adresa de email pe Thunderbird, alt calculator, alt provider de internet si totul a mers foarte bine. Deci problema nu este serverul de email.Credeti ca poate fi veun blocal al domeniului pe undeva? Ce parere aveti? MUltumesc!

10 Răspunsuri 10

Pololică
#StarMember

Salutare!

La prima vedere, problema pare sa fie legata de porturi blocate. Daca poti accesa interfata routerului, ar fi ideal sa verifici daca are setate ceva blocaje (uneori, din motive de securitate, se blocheaza "din fabrica" anumite porturi folosite de clientii sau serverele de mail).

arsradu
#StarMember

Buna Dana,

Contul este de microsoft/outlook/hotmail?

Ca idee, se poate testa si destul de simplu adaugand contul respectiv pe un telefon. Fie cu aplicatia dedicata Outlook, fie cu o alta aplicatie de mail. Dar ideea e sa vedem daca face la fel si de pe un alt dispozitiv, conectat o data prin date mobile, o data prin WiFi-ul produs de acel router.

Daca merge pe date mobile, si nu merge pe WiFi, de pe acelasi telefon…problema e de la operator (sau poate chiar de la router). Daca merge si pe WiFi, pe telefon, dar nu merge pe laptop/PC, problema e posibil sa fie cu aplicatia Outlook sau posibil vreo setare de Firewall pe undeva.

Teoretic…si e doar o teorie, schimbarea de router nu ar trebui sa afecteze conexiunea la un server de mail, atata timp cat provider-ul este acelasi.

De asemenea, ca idee, se poate reseta acel router, doar ca sa ne asiguram ca nu a ramas vreo setare pe undeva. Dar pana acolo, propun sa incercam de pe telefon, cu conexiune pe datele mobile.

Banuiesc ca ai servicii de la Orange, nu? De asemenea, daca da, si doar in caz ca ar putea sa faca vreo diferenta, esti clienta Orange Romania SA sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)?

PS: daca vorbim de conectarea de pe un laptop (prin WiFi), alternativ, poti incerca sa creezi un hotspot WiFi de pe telefon, si sa te conectezi la el de pe laptop. In felul asta, vei folosi conexiunea de date a telefonului.

Client Orange

Multumesc pentru informatii. Folosesc Outlook. Voi incerca sa setez contul de email si pe alt device, sa vad daca merge.  Multumesc inca o data!

Sigur. Cu mare placere. 🙂

Ar fi util sa fie acelasi cont (apropos de mesajul de mai sus), ca sa putem exclude din ecuatie parametrul asta. Putin probabil sa fie ceva specific pe cont...dar as vrea sa excludem partea asta daca se poate. Sa nu adaugam si mai mult la toata problema asta. Pana la urma, incercam s-o rezolvam, nu s-o complicam si mai mult. :))

Dar momentan, daca pe telefon, chiar si cu un alt cont, merge totul ok, as zice ca ne mai raman urmatoarele posibilitati:

  1. probleme specifice de device (aplicatie, OS, firewall, etc)
  2. probleme pe cont (putin probabil, dar...trebuie testat si confirmat)
  3. probleme de conectivitate (wifi vs date mobile).
    De-aia as vrea sa testam si cu date mobile, si cu WiFi, acelasi cont, pe acelasi telefon.

    Daca merge cu ambele, ne putem concentra atentia pe device-ul cu problema, si putem exclude problemele de retea/conectivitate etc. Daca merge doar cu date mobile, inseamna ca problema e doar pe WiFi, si atunci putem exclude problemele de device si putem trece mai departe la o potentiala problema de retea sau configuratie router.

Pana atunci, multumesc si eu de raspuns si te asteptam cu mai multe informatii, cand ai posibilitatea. 🙂

Client Orange

FLo1
#StarMember

@DanaBartels: Ai încercat și de pe telefon cu date mobile? Uneori configurarea și accesul poate fi diferită dacă e problema de restricționare a serverului de email. În cazul în care outlook-ul e funcțional pe mobil, atunci rămâne de clarificat problema routerului.

Nu am configurat aceeasi adresa de email si pe mobil, dar am alta cu care nu am probleme.  Primesc si trimit mailuri.

 

Și folosește același server de email? Pentru că aceasta este mai important. Dacă da, atunci problema e de la anumite restricții din router și le poți clarifica cu cei de la suport tehnic, printr-un apel la 300 (0374 300 300).

Dana, totuși de clarificat: ce model de router ai avut și de unde este noul router? Adică este instalat de Orange sau este al tău cumpărat dintr-un magazin? Serviciile de net sunt oferite de Orange? Revino cu aceste detalii.

Good point, Flo! Ar fi util de stiut si partea asta, doar in caz ca ar putea sa faca o diferenta. 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

Dana, s-a rezolvat situația?