anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am o problema la Internet

Roxi03
Începător

Buna ziua, am o problema la internet, becul de la pon falfuie in continu, oare ce sa ii fac??

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

@Roxi03: Poți detalia mai exact? Eventual o imagine a interfeței gpon-ului. Să înțeleg că internetul nu e functional? Becul de la LOSS este luminat?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

I-ai dat o resetare? Ai undeva, pe partea din spate sau în lateral, o găurică. Introdu în acea găurică un ac sau altceva și ține apăsat timp de 5 secunde, până se sting cam toate ledurile. După ce își revine, ar trebui să funcționeze. Poți să-i faci și o oprire/ repornire. Dacă tot nu vrea, verifică atent conexiunile ( intrarea, etc). În final, dacă tot nu reușești, sună după ora 8.00 la Serviciul clienți, la numărul unic 300 sau 0374300300 ( din orice rețea) și apoi formezi 1-3-2, pentru asistență. 

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Roxi03, mai este de actualitate situația? Te așteptăm să revii cu detalii.

Raul89
Junior entuziast

Si în Alba Iulia tot așa pățesc și eu anul acesta , in fiecare seară pică netul și dimineața își revine , face Orange economie la net și mărește prețul la abonament , îți recomand alt operator dacă persistă problema 

Raul89
Junior entuziast

Si în Alba Iulia tot așa pățesc și eu anul acesta , in fiecare seară pică netul și dimineața își revine , face Orange economie la net și mărește prețul la abonament , îți recomand alt operator dacă persistă problema