la 23-03-2023 04:18 PM
Salutare tuturor, am avut o experienta foarte neplacuta in urma instalari Interent Fibra 1000 +TV HD.
Am optat pentru Orange avand in vedere ca alt provider nu prea ma incantat cu ofertele iar cei de la Orange vin pana in casa cu fibra, cei care stiu ce spun inteleg exact.
Toate bune si frumoase a venit omul de la tehnic foarte amabil mi-a instalat serviciul ,eu multumit ,dar pentru aproape 24 de ore... ,dupa care totul sa oprit in jurul orelor 22:00.... router-ul clipea la greu rosu pe Lose ,am incercat toate metodele desi stiam ca Lose clar este avarie pe fibra prin zona ,la mine in casa nu avea cum.
Am inceput azi cu telefoane la suport care ma pasat unul la celalalt ca sa aflu ca in zona brusc a aparut o avarie si nu dureaza decat vre-o 2 zile pana va fi gata ,ireal dar adevarat.
Adica nici nu am apucat sa ma bucur de cea ce mi sa instalat ca bang a si aparut avaria care mai trebuie sa stau inca 2 zile pentru a fi rezolvata , sun din nou la suport ...bla bla imi da nr de sesizare si mi se spune sa astept 5 minute pentru ca voi primi un sms de la tehnic cum ca azi vine cine-va intre orele 11-14.
Am asteptat sa facut 12 si nici un sms sau vre-un mail, am sunat inapoi si am comunicat ca nu am primit nici un sms cu privire la vizita omului de la tehnic pentru rezolvarea problemei si mi se comunica inca odata ca au inregistrat sesizarea insa problema nu se poate rezolva decat cam peste 2 zile.
Avand in vedere ca nu putem sta fara Tv si Net atat timp am apelat la rezilirea contractului ,si evident ca din nou am fost pasat din operator in operator pana intr-un final aflu de la o tanti ca defapt nu ei au pus net-ul ci o firma afiliata digital services sau ceva in genul acesta ,si sa sun la ei ,dupa spusele dansei numarul de telefon fiind cica pe contract.
Am luat contractul si normal ca pe contract era doar numarul de telefon al Orange si Vanzatoarea care mi-a facut oferta ,nici gand de cea ce imi spusese tanti la telefon ..bunnn.
Sun inapoi stau iar zeci de minute dupa care imi raspunde o alta doamna de data asta foarte amabila si intr-un final ne intelegem ca a luat la cunostinta si ca unul din colegi vor suna pentru anularea ofertei si inchiderea servicilor in cursul zile de azi.
Se pare ca nici pana acuma nu am primit nici un telefon referitor la cea ce mi sa spus ,probabil voi apela la protectia consumatorului pentru ca in felul acesta nu se poate ,proababil ma vor tine cele 14 zile si apoi vor suna abia in a 15 a zi, dupa ce trece acea perioada de proba ca sa ma poata taxa.
Dezamagire extrema ,nu credeam ca la o firma cu renume precum Orange sa existe atata latenta si nepasare ....pacat ,voiam sa trec si cu abonamentul de telefonie mobila tot la Orange ,dar dupa acesta experienta cu siguranta nu voi mai incerca.
In continuare astept rezolvarea problemei ,care se pare ca stagneaza si nimeni nu ma contactat pana in acest moment.
la 23-03-2023 05:22 PM
Salut, @Anonim !
Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Ne dorim să verificăm cele întâmplate, pentru asta, te rugăm să ne trimiți printr-un mesaj privat datele de contact pentru serviciile fixe de pe cont.
la 23-03-2023 07:53 PM
Am tot sunat si lasat la call center nimeni nimic...nici pana la ora asta nu sa rezolvat, stam fara TV si fara Net..am sa va dau datele, desi nu cred ca se va rezolva mare lucru.
Multumesc oricum pentru interes.
la 24-03-2023 06:44 AM
Revin cu update ,mentionez ca au fost taiate toate cablurile dupa stalpi pe strada alaturata pe unde trecea si Orange fara ca sa stie cine-va ceva sau sa fim notificati, treaba asta se desfasoara seara. De acea numai exista conexiune la net si tv.
Acum de dimineata cand m-am uitat toate cablurile au fost taiate aseara deci am aflat de unde a pornit toata problema.
Grav este cat vom sta fara TV si Internet avand in vedere ca trebuie bagat totul pe subteran 😐?!
la 24-03-2023 06:48 AM
Probabil că este ceva independent de Orange sau de alt operator și nu prea ai ce face, în afară de a aștepta.
la 23-03-2023 08:23 PM
Salutare!
Destul de neplăcut, dar din păcate, posibil. Sună la 300, apoi 1-3-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica robotul Gia și îți va cere ultimele 6 cifre din CNP. Dar dacă ai vorbit deja, sper să se rezolve cât mai repede posibil. Nu ai ce să faci altceva, decât să aștepți, din păcate.
Sper să se rezolve cât mai repede!
la 23-03-2023 09:29 PM
Nu este normal asa ceva, sa trimita pe teren 1 singur om dupa nust cat timp si abonatul sa stea fara nimic cat vor ei.
la 25-03-2023 10:51 AM
Pai foarte foarte neplacut stam si eu si alti de aici din zona fara TV si fara Net de 72 de ore in care nimeni nu a miscat nimic...desi reclamatia mea si a altora a venit imediat dupa incident ,sper sa nu aud ca vine nust care sa zica domle dar e de durata mai dureaza inca 16 ani pana tragem bla bla, pt ca atunci chiar voi renunta ,azi fiind sambata evident ca nu lucreza nimeni ca deh Romania si suntem obligati sa stam asa fara nimic pana cand cine-va se va gandi poate de luni sau peste 1 luna sa trimita intr-un final pe cnv sa stuideze mai intai ca asa banuiesc ca vor face ,o sa constate ca "oh domle problemaaa pai e de munca nene "...nu inteleg de ce totul trebuie sa fie atat de dezorganizat si nici unii nici alti sa nu stie de ceilalti....am inteles este vorba de o problema dar problema asta tine deja de 72 de ore ,si va mai dura inca pe atat pentru constatare probabil..
la 24-03-2023 01:25 PM
@Anonim, colegii ne-au confirmat că există, într-adevăr, un incident în zona ta. Situația este în atenția lor și va fi remediată în cel mai scurt timp posibil.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 25-03-2023 10:41 AM
Am inteles ,deja sunt 72 de ore fara TV si NET nu a venit nimeni prin zona sa faca ceva iar azi sambata toata lumea se odihneste ,deci probabil ca abia de Luni sau cine stie Marti o sa vina cine-va la fata locului care evident ca va constata ca sunt taiate cablurile si oooo este treaba groasa si va mai dura inca 2 - 3 saptamani ,la telefon am fost din nou pasat de de colo colo si sa tot astept ,ca cine-va o sa vina in cursul zile de ieri ,normal ca nu a venit nimeni ,cine stie cat timp o sa dureze toata treaba asta daca firba a fost pe stalpi si a fost taiata dintr-un punct departat pana aici ....nici nu vreau sa ma gandesc ,ca sa merg la alt provider nu doresc avand in vedere ca sunt alte oferte si in anumite cazuri interentul nu prea este cum se lauda.
la 27-03-2023 10:44 AM
Ca urmare a N telefoane date catre departamentul Ornage am constat o lipsa totala de interes fata de client / clientii ,fiind din nou aburit mai pe Romaneste ca echipa stie despre problema si ca "O SA" vina iar alta echipa pe teren sa constate dar "NU SE STIE CAND UN TERMEN SAU O ZI ANUME" mai pe scurt eu puteam sa stau mult si bine asa pana cand cine-va se gandea sa vina si pe aici doar sa constate ca apoi sa mai dureze inca vre-o 1 luna pana o sa bagati fibra pe sub pamant desi stiati din timp ca se va taia dupa stalpi fibra optica si trebuia sa o bagati pe sub pamant ,ca apoi clientii sa poata beneficia in continuare de servicile Orange.
In cazul meu au fost mai putin de 24 de ore de la instalare un record absolut NEGATIV in cea ce va priveste ca si corporatie, pana in momentul de fata avem 1 saptamana in care ne-am chinuit cu hotspot sa putem comunica etc, avand in vedere ca renuntasem la contractul initial si am vrut sa reziliez ,intelegand pentru moment ca poate este ceva care va dura 1 zi hai maxim 2 zile si se va rezolva.
Azi am reziliat orice legatura sau contract cu Orange si voi depune demersurile necesare la protectia consumatorului ,avand in vedere ca efectiv v-ati batut joc de mine si de restul oamenilor care beneficiau la randul lor de servicile voastre iar acum probabil vor astepta N timp pana cine-va o sa constate ca "ohh este de munca si o sa durezeee" ,succes viitorilor clienti care vor avea nevoie de servicile voastre care sunt deplorabile in 2023.
Sa fi pasat aproape 1 saptamana de la operator la operator si sa fi mintit ca vin colegi de la tehnic si defapt nici urma de asa ceva ,sa dau zeci de telefoane la voi ca sa aud acceasi placa ca o sa primesc eu mesaj de la echipa tehnica care este pierduta pe unde-va in spatiu si vor veni ei ,deplorabil...dezamagitor, sub orice asteptari.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor