anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Încheiere abonament internet fix 4G

Dorian21Dorian
Începător

Bună seara. Mi am făcut un abonament la internet fix 4G. Vreau sa închei abonamentul (pe data de 09.11.2022 am primit router-ul), internetul este foarte lent, am atins viteze maxime de 4mb/s, router-ul prinde 4G și are semnal full. Se poate încheie abonamentul asa din scurt?

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Dorian,

Bine ai venit in Comunitate!

Abonamentul e facut online sau telefonic? Daca da, in 14 zile il poti rezilia fara discutii.

Pana atunci, daca vrei, poti sa iei legatura cu un consultant, fie la 300 (0374 300 300 din orice retea) sau pe chat-ul Djingo, si vezi poate e vreo problema temporara cu antenele din zona. Daca asa ar trebui sa functioneze in parametri "normali", atunci da-i frumos cu reziliere si cauta ceva mai bun.

Sugestia mea, la abonamente de genul asta, este sa testezi in prealabil semnalul din zona, pe telefon. Daca pe telefon merge bine, sansele sunt ca si prin acel modem pus la dispozitie de Orange sa mearga la fel. Altfel nu vad cum ar putea sa faca vreo diferenta. Nu aduce semnal unde nu exista, si nu are cum sa ofere viteze excelente daca reteaua nu suporta asa ceva in zona aia.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember

Salutare!

Se poate, dar probabil că vor fi unele costuri. Te sfătuiesc, mai întâi, să le spui că vitezele sunt foarte mici, că este aproape inutilizabil. Așa, vei avea probabil și alte avantaje, în sensul că vei putea rezilia fără penalităti.

Te sfătuiesc mai întâi să le lași sesizare pentru nefucționalitate  și ulterior vei avea probabil dreptul să reziliezi pentru nefunctțonarea corespunzătoare a serviciului. Lasă o sesizare în secțiunea Contact și spune-le că nu e utilizabil.

Sesizarea o poți lăsa din secțiunea ,,Trimite-ne mesaj " ( mai jos) , dar să fii logat în My Orange.

https://www.orange.ro/contact/

Baftă multă!

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Dorian,

Bine ai venit in Comunitate!

Abonamentul e facut online sau telefonic? Daca da, in 14 zile il poti rezilia fara discutii.

Pana atunci, daca vrei, poti sa iei legatura cu un consultant, fie la 300 (0374 300 300 din orice retea) sau pe chat-ul Djingo, si vezi poate e vreo problema temporara cu antenele din zona. Daca asa ar trebui sa functioneze in parametri "normali", atunci da-i frumos cu reziliere si cauta ceva mai bun.

Sugestia mea, la abonamente de genul asta, este sa testezi in prealabil semnalul din zona, pe telefon. Daca pe telefon merge bine, sansele sunt ca si prin acel modem pus la dispozitie de Orange sa mearga la fel. Altfel nu vad cum ar putea sa faca vreo diferenta. Nu aduce semnal unde nu exista, si nu are cum sa ofere viteze excelente daca reteaua nu suporta asa ceva in zona aia.

Client Orange

Da, este făcut telefonic. Am atins viteze maxime de 7-8mb/s, dar la ora 01:00AM, pe parcursul zilei am avut maxim 2-3mb/s. O sa l mai las câteva zile, dar dacă tot asa de greu merge, am sa renunț la abonament. Mulțumesc!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cu placere! 

Vezi doar sa nu-l lasi prea mult, si pe urma sa-ti puna bete in roata la reziliere cei de la Orange. Iti recomand sa anunti problemele astea din timp, in caz ca sunt chestii temporare sau se pot remedia. Si de asemenea, sa anunti telefonic ca vrei sa reziliezi abonamentul. Nu de alta, dar mesajele trimise din sectiunea Contact tind sa ajunga foarte greu sau...deloc. Si nu vrei sa te trezesti cu o replica de genul: "nu am primit mesajul dvs, si a trecut timpul in care puteati face rezilierea, asa ca daca vreti sa reziliati, va costa mai stiu eu cat."

Deci, suna. Si cere un numar de sesizare. Si intr-un caz, si in celalalt.

Client Orange

Cea mai mare problemă este acel router B 311 ( cred că din ăla ai) sau Alcatel. Nu înțeleg de ce la mai folosesc! Sigur, poate fi și congestie de rețea, dar dacă nu te ajută nici dispozitivul..

Oricum, ia urgent legătura cu ei la 300, apoi 1-3-2, pentru asistență și spune-le că nu funcționează cum ți-ai dori!

Succes!

Salut @Dorian21Dorian,

Nu are rost sa mai astepti, solicita sa renunti la acest abonament de pe acum. Reteaua 4G probabil este foarte aglomerata la tine in zona de aceea prinzi acele viteze in timpul zilei si putin mai bune pe timp de noapte.