anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Procedura ofertare Orange

Victor_7
Junior entuziast

Buna ziua.

O constatare personala:

Sa zicem ca te aproprii de incheierea perioadei contractuale si vrei sa prelungesti abonamentul mobil.

Bun, intri pe orange.ro si descoperi o oferta de loializare cu un abonament redus 50% dar care este inferior ca valoare celui care e pe cale sa expire. Dai click pe "Cumpara" si iti apare mesajul de eroare "Nu poti opta decat pentru abonamentele recomandate" care desigur sunt cu valoare mai mare.

Si aici incepe frustrarea: Nu stiu cat de corect este sa fiu limitat doar la acele optiuni, atata timp cat contractul initial expira si urmeaza practic un nou contract cu ce valoare, disponibila la oferta pentru fidelizare, vreau eu.

Bun, ma reorientez si dau mesaj online la serviciul de ofertare ca vreau sa prelungesc abonamentul cu un... abonament ales de mine, adica cel cu valoare mai mica, aferent ofertei din acel moment. Primesc reply ca voi fi contactat de un agent in 7 (sapte) zile lucratoare. Zic, e ok 7 zile, nu ma deranjeaza. Dar peste 7 zile cand sunt sunat, oferta disponibila online la data efectuarii cererii ESTE EXPIRATA. Agentul, foarte prietenos, imi propune altceva cu alte beneficii reduse fata de ce voiam eu pentru ca, ati ghicit: ce voiam eu A EXPIRAT.

Pai, prieteni, cand am facut cererea, oferta ERA VALABILA.

In fine, am zis ok (asta e, mai iei si teapa). Agentul mi-a trimis pe mail toate documentele necesare si mi s-a solicitat acordul dar din greseala (jur) cand am primit oferta, am dat click pe "Refuz" in loc de "Accept"... mi s-a rotit ecranul la telefon si am bifat altceva. Mai bine, mi-am zis eu, oricum nu eram cu inima impacata cu cea oferta.

In concluzie, ar trebui sa conteze data la care am facut cererea, nu data la care se gandeste cineva sa ma sune, cum de altfel cred ca si este legal.

0 Răspunsuri 0