anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare tranzacție Orange Money

Lumi1976
Începător

În 25.01.2024 am efectuat 3 tranzacții din Orange Money în cont BRD, din cont de lei în cont de valută. Pentru 2 din acestea nu am întâmpinat probleme însă pentru una dintre ele nu s-a înregistrat conversia, bănuiesc că problema a fost semnalul de proastă calitate.

În aplicație am primit imediat confirmarea efectuării tranzacției iar pe baza acesteia la notar s-a înregistrat și semnat un act de vânzare-cumpărare.

În 30.01.2024 am fost înștiințată de vânzător, care legal a devenit și beneficiarul de drept al sumei respective, că nu a fost înregistrată în cont ultima plată, astfel am descoperit și eroarea, faptul că nu s-a făcut conversia.

Așadar după aproape o săptămână nu am primit nici suma în cont ca ramburs al neefectuării tranzacției, nici nu am primit în aplicație notificare în acest sens.

Am sunat și am notificat Orange Money atât în aplicație cât și pe email, singurul răspuns a fost că procedura prevede 5 zile lucrătoare pentru verificare. În acest timp, proprietarul sumei m-a contactat cerând explicații pentru suma care i se cuvenea.

Eu nu am primit nimic de la Orange Money.

Abia în data de 09.01.2024 am fost contactată și mi s-a comunicat că transferul a fost procesat cu conversia de rigoare. Mi s-a spus că pot vedea în extras, în aplicație.

Am solicitat confirmare în scris, pe mail, pentru a putea dovedi.

În 22.02.2024 am fost înștiințată de proprietarul de drept al sumei, că transferul tot nu a fost procesat și mi-a dovedit acest lucru prin extrase de cont dar și prin document emis de BRD unde are contul, document în care se confirmă că suma a fost rambursată către ordonator, nefiind posibil transferul în urma lipsei conversiei.

Am contactat din nou Orange Money. Același răspuns, se verifică...... După aproape 1 lună, încă se verifică.

Am făcut reclamații la ANPC, ASF, CSALB, am contactat Alpha Bank, BRD. Răspunsurile le aștept încă de la Orange Money dar nu vine nimic. Nici măcar un act oficial în care să fie specificată situația sau verificarea acesteia.

În sistem se poate verifica unde au rămas "agățați" bănuții care provin din fonduri personale nu din credit Orange Money. Nimeni nu știe nimic, nimeni nu vede nimic.

Trebuie să aștept cât se gândesc ei cum să procedeze, timp în care beneficiarul sumei mă acționează legal. Se profită de preluarea de către Alpha Bank?

Ei nu se ocupă de conturi, s-a schimbat doar IBAN-ul. Am sunat peste tot, am scris peste tot, am fost peste tot.

Orange Money e complet absent și dovedește o lipsă completă de transparență privind administrarea fondurilor clienților.

Nu credeam să întâmpin o astfel de problemă și o eroare să se transforme într-un coșmar.

Iar daunele - cu siguranță - vor fi solicitate legal.

Aviz clienților Orange Money sau Orange.

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Da, este destul de neplăcut ! Chiar îmi pare rău pentru ceea ce ți s-a întâmplat și este bine de știut. Am avut și eu mici probleme prin 2020, dar nu mă gândeam că mai pot fi și acum. Din ce știu, de curând, serviciul acesta a fost preluat de către Alpha Bank, deci au și ei o parte importantă de implicare. Cel puțin așa cred eu!

Noi, aici, suntem clienți în cea mai mare parte, dar este foarte bine că ai expus public acest caz, pentru a-l aduce în atenția utilizatorilor!

Sper să rezolvi cât mai repede problema și să nu se mai întâmple niciodată așa ceva!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Prima intrebare: banii pe care i-ai platit (in toate tranzactiile) sunt in extrasul tau? Aia este dovada ca banii sunt plecati de la tine in timp util. Daca la tine in cont tranzactia apare in extras, inseamna ca a fost procesta. Doar sa te uiti la contul bancar. Bancile inca nu-si verifica intre ele titularii conturilor. Ca sa fiu mai explicit:

  • tranferi catre contul RO00 BRDE 450S V054 1234 5678 cu Beneficiarul Gheorghe Gerogescu, Orange Money (Alpha Bank) nu are de unde sa stie daca este titularul real (ca persoana). Poate confirma doar ca respetivul cont respecta standardul pentru un IBAN. Daca ai platit intr-un cont diferit (chiar si pentru o cifra), dar valid si deschis, dar cu alt titular, va trebui sa verifici cum ii poti recupera.

Recomandarea ar fi sa verifici conturile IBAN.

GeorgianaD
Moderator

Salutare, @Lumi1976 ,

Ți-am trimis pe parcursul zilei de vineri un mesaj privat în care te rugam să ne oferi numărul de telefon asociat contului de Orange Money pentru a verifica situația descrisă mai sus. Dacă s-a rezolvat, poți să ne oferi mai multe detalii și să ne confirmi că totul este ok acum.