anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

vi se pare normala cresterea cu 1€ a abonamentului prin notificare unilaterala in factura

Gdcc
Junior

salut , 

am observat o crestere a abonamentului cu 1€ iata raspunsul Orange , recunosc nu am obiceiul sa citesc Facturile integral penibil este ca inca mai au oferta "50% reducere la abonamentul Smart Plus 15 fără telefon"

Bună ziua, doamna ,

Răspundem solicitării tale primită pe sectiunea Contact de pe orange.ro.

Pentru a putea mentine o calitate ridicată a serviciilor pe care ți le oferim, în contextul creșterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile și fixe, începând cu 16.10.2022, Orange Romania a început un proces de schimbare  a unor condiții contractuale, inclusiv majorarea prețului serviciilor furnizate.

Astfel, în data de 07.06.2023, a fost emisă factura nr xxxx, iar pe prima pagină a facturii te-am informat de faptul că aceasta conține informații importante legate de modificările contractuale, cu recomandarea de a citi secțiunea "Notificare cu privire la modificarea unilaterala a contractului de abonament Orange".

În cadrul secțiunii menționate s-a regăsit următorul conținut:

Pentru a putea mentine o calitate ridicata a serviciilor pe care ti le oferim, in contextul cresterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile si fixe, din data de 06 iulie 2023 valoarea fiecaruia dintre abonamentele mentionate in continuare va fi majorata cu 1 euro (TVA inclus): 074xxxxxx. Majorarea valorii abonamentului nu modifica perioada contractuala actuala.Celelalte conditii contractuale raman neschimbate. Ne dorim sa ramai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele demai sus, poti renunta la contract in 30 zile de la primirea acestei notificari, fara a plati penalitati/despagubiri. Denuntarea unilaterala a contractului se poate face prin apel la 300, scrisoare transmisa la adresa Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, sector 1, Bucuresti, orange.ro/contact, prezentare in orice magazin Orange sau cerere de portare. In cazul renuntarii la contract, ai obligatia de a returna intr-un magazin Orange echipamentele TV si internet pe care le ai in custodie (daca este cazul). In lipsa unui raspuns din partea ta, vom considera ca esti de acord cu implementarea modificarilor la data anuntata mai sus. Subliniem faptul că modificările prezentate mai sus nu presupun prelungirea perioadei contractuale actuale. Doresc sa mentionez ca notificarea a fost trimisa odata cu factura si mai poate fi regasita prin accesarea link-ului primit in sms-ul de emitere a facturii sau prin descarcarea facturii din My Orange. Sper că detaliile oferite vor fi de folos în clarificarea tuturor aspectelor menţionate în solicitarea pe care ne-ai transmis-o, iar pentru orice informaţii suplimentare rămânem în continuare la dispoziţia ta.

 

 

 

 

38 Răspunsuri 38

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Nu mi se pare normală, dar dacă a existat notificare, din păcate, este legală. Acest lucru îl fac majoritatea operatorilor și sunt anunțate și în contracte posibile majorări unilaterale, repet, cu notificare, prin care erai anunțat că poți să reziliezi fără costuri, portezi, treci pe prepay, Yoxo, etc.

Din punct de vedere moral, nu este corect să ți se majoreze prețul abonamentului în timpul contractului, dar legal și în contextul actual, asta este situația.

Oricum, prețurile sunt extrem de mari la tot ceea ce are legătură cu noi, deci pe undeva, fără să iau partea cuiva, face parte din peisajul destul de neplăcut al scumpirilor enorme din ultimii ani.

Salutare !

Legala posibil,  dar discriminatorie din moment ce la vechii abonati le aplica aceasta majorare iar la Orange pe Site au in continuare aceasi oferta .

Pololică
#StarMember

Notificarea este, in esenta, unitalerala. Daca tu doresti sa inchizi abonamentul, crezi ca Orange va avea drept de veto (adica sa spuna ca nu e de acord)? Este o notificare care respecta contractul si legea.

Nu vad unde este discriminarea. Un abonat nou este un abonat nou, asa cum un abonat vechi este un abonat vechi. Poate un abonat nou poate semna un contract cu reducere de 50%, dar nu poate lua telefon in rate (de fapt, la abonamentele cu reducere nu poate lua telefon deloc, nu mai zic ca nu poate lua un telefon in rate, doar cu plata integrala a pretului cerut), pe cand tu, abonat vechi cu minim 18 luni, poti lua in rate un telefon. Oare in acest caz, clientul nou nu este discriminat ca nu poate lua un aparat in rate?

Din pacate, faci parte din categoria celor care nu citesc facturile. Nu mai spun ca SMS-ul in care erai notificat ca factura a fost emisa, avea un text mult mai lung decat celelalte si ar fi trebuit sa-ti dea de gandit (da, sunt unul din cei care a primit acea notificare anul trecut si am portat toate numerele. Si da, am primit si factura de penalizare pentru reziliere anticipata, si da, am contestat acea factura la Orange si am primit o noua factura cu stornarea penalizarilor).

se pare ca nu ai inteles ( discrimina, discriminez (verb1) -A face deosebire, a face distincție)

oferta nu este pentru noi abonati este doar pentru prelungire  iar mesajul din notificare incepea asa :"Pentru a putea mentine o calitate ridicata a serviciilor pe care ti le oferim" .......... crestem cu 1€  dar continuam sa afisam aceasi oferta pe site pt alti abonati . am pus si oferta de pe site pe car mie acum imi ia 8.5€

Oare de ce nu mai sunt abonat? Vezi ca am topic in care trag de maneca problema asta. Nu stau sa dau lectii (departamentul de Marketing ar fi trebuit sa aiba lectiile invatate, la fel si departamentele de Fidelizare si Ofertare).

Revenind: ofertele sunt specifice fiecarui tip de client: nou (prin portare sau pentru deschidere de numar nou) sau vechi (care are deja client al retelei Orange). Daca stai sa te uiti, ofertele de portare sunt mai bune decat cele pentru deschiderea unui abonament cu numar.

PS: daca nu ma insel, la portarea se cere vechime de minim 3 luni (de la operatorul de la care se pleaca). Cel putin asa era acum cativa ani.

PS2: avem colegi de comunitate care au reclamat Orange pentru speta asta (majorarea abonamentelor cu notificare in factura) si nu au mai aparut cu raspunsul. Singura varianta pe care o inteleg este faptul ca Orange are dreptate si reclamantul (clientul) nu. Evident, au fost si exceptii, dar detaliile din spatele acelor exceptii nu au fost relatate pentru a stii care a fost motivatia ANCOM de a dat alt raspuns fata de restul.

BlackWolf
Senior certificat

Nu, nu mi se pare normala nici un fel mărire stupida a niciunui operator. E incredibil de enervant. Și chestia cu mărirea ar trebui anunțată printr-un sms, cum fac alții, nu asa mai pe ascuns prin facturi. E puțin mai de bun simt asa... Sper sa nu mai apară nici un fel de mărire, ca ma dispera maxim chestia asta...

Ei isi fac preturile fiecare cum vor , din pacate suntem dezavantajati cei cu vechime in Orange

Asa este, din pacate. Aceeași situație nu este doar la Orange, este și la Vodafone și Telekom. Poate o sa înceteze odată cu prostiile astea...

La fel la mine,abonament tv făcut în afara țării,de o terță persoană (instalatorul parabolicei și receptorului)platit 150 € fără a semna contract.Am sunat la Orange după ce am văzut că se mărise abonamentul cu 2 €.Notificarea a fost ascunsă în făcură în josul paginii,asta am văzut-o după reclamația la ANPC.Fizic contractul nu este semnat de mine,Orange neavând reprezentat în țara respectivă,chiar ei au spus-o,dar acum vreo 2 ani in urma unui apel telefonic după ce am vrut să renunț la serviciul lor un reprezentant al lor mau anunțat că abonamentul tv va rămâne pe toată durata cât îl voi deține 6€,chiar dacă vor fi majorări,asta după ce am întrebat lucrul aceasta de cel puțin 4-5 ori.Acum primesc notificări de plată pentru că nu au vrut să rezilieze contractul după ce au abuzat cu majorarea de la 6 la 8 €, fără atenționare pe mail sau SMS ,ci doar ascunsă în factura trimisă pe email,în josul paginii.Plus că au dat datele personale la o terță parte EOS KSI,o firmă de recuperare.

 

Salut!

Incerc sa inteleg mesajul scris de tine:

  • ai DTH in afara tarii. Serviciile Orange sunt pentru Romania. Era normal sa platesti pe altcineva pentru montaj (daca nu stii cum se monteaza o parabolica)
  • daca nu ai semnat fizic contractul, cine a semnat pentru tine? Raspunzi pentru semnatura respectiva in limitele contractuale.
  • nu ma leg de notificare intrucat este obligatia clientului sa-si cunoasca obligatiile.
  • nu au vrut rezilierea din ce motiv? Ai numar de inregistrare la reziliere? Daca nu ai, nu cred ca poti face dovada (ai nevoie de ceva palpabil: o scrisoare recomandata, mail sau inregistrare).
  • recuperatorii au datele tale conform contractului agreat de tine si Orange.

Revin: informeaza-te in contract ce drepturi si obligatii ai. Daca ceva nu-ti convine, nu semnezi contractul (am un contract refuzat tocmai pentru ca nu avea ceva ce discutasem telefonic) Notificarea poate lua orice forma acceptata: sms, scrisoare fizica, mail sau anexa la factura (una din ele sau orice combinatie).

Citeste atent,sunt persoane care se ocupă cu așa ceva,nu am nimic semnat cu Orange nici în țară nici afară.Nu dețin nici un contract,nu am semnătură pe nimic.Am plătit 150€ și am avut televiziune.Am explicat celor de la Orange și nu au știut ce să mai zică.La activarea contractului cu Orange eu lucram cu acte în regulă în țara respectivă.Nu am văzut sau semnat nici un contract cu Orange.Stiu că prima activare a unui contract trebuie făcut în prezența mea,fizic.

Pai si cum ai ajuns sa ai contract cu Orange doi ani? Imi scapa ceva... Daca a semnat cineva in numele tau ori a avut procura (de la tine), ori a facut un fals (si uz de fals). Din cate stiu, activarea serviciilor DTH se face doar pe teritoriul Romaniei, indiferent ca se monteaza in alta tara (e cunoscuta practica si la alti furnizori DTH din Romania, tocmai ca romanii din afara vor sa vada canale romanesti).

Asta e treaba celor de la Orange,au luat datele de pe CI și au semnat ei.Cunosc ce înseamnă o lege,și de aceea Orange nu are ce să facă.Sunt pățit,dar am câștigat mereu,cu cei de la Vodafone,Blue Air,etc.Stiu că în afara țării nu au reprezentat.Deci este implicat cineva din Orange.Un avocat a zis să stau liniștit, atâta timp cât nu am semnătură pe nimic.Pot dovedi cu acte în regulă că lucram în afara țării cu acte în regulă în acea perioadă.Nu am dat procură la nimeni.

La cine este dreptatea, doar in fata unui judecator se va proba (daca asta vrei sa faci). Si faptul ca lucrezi in afara tarii nu inseamna ca nu mai ajungi si in tara sau nu poti contracta servicii la distanta, dar asta este alta discutie care intra sub incidenta primei fraze.