Vi s-a întâmplat sa fiți pacăliți cu o oferta?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-11-2023 10:25 AM - editat ultima oară la 15-11-2023 10:27 AM de DanielaH
Buna !
Vi s-a întâmplat sa fiți pacăliți cu o oferta?
Si apoi sa va vina costul fff mare la factura?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
15-11-2023 10:40 AM - editat 15-11-2023 10:42 AM
Oare de ce crezi ca eu nu recomand abonamentele? :)) De-asta! Dar lumea isi face in continuare abonamente.
Ce pot sa zic? Imi pare rau pentru situatia intampinata.
Daca vrei, poti sa iei legatura cu un consultant din pagina de Contact si poate reusesti sa solutionezi problema.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-11-2023 10:45 AM
Salutare!
Poti sa ne detaliezi putin ce scrie in factura? Daca abonamentul este nou facut si data facturii aleasa este la o distanta de timp apreciabila, s-ar putea ca de aici sa fie problema: plata abonamentului de la data modificarii la data de facturare, plus abonamentul in avans pentru urmatoarea luna.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-11-2023 11:50 AM
Salutare!
Până acum nu am fost păcălit, dar nu este niciodată prea târziu!
Ai verificat detaliile facturii și de unde provin acele costuri?
Dacă nu, poți face acest lucru, după cum este descris aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-obtine-factura-detaliata-16308
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-11-2023 01:14 PM
Bineinteles. Mi s-au promis abonamente cu roaming dar de fapt mi-au dat fara, au incercat sa imi bage pe gat abonamente de fibra, m-au trimis la plimbare pana in magazin OROC in Cluj (vreo 300km) pentru ca "nu se poate face schimbare de SIM in Store, doar in Shop", cand de fapt se poate, doar ca le-a fost lene duduilor de la tejghea, samd.
De aceea trebuie mereu, MEREU, citit contractul cu atentie, chiar daca e semnat deja, fiindva intr-un termen scurt se mai poate rezilia. Dar, daca ti-a venit deja factura....e cam tarziu
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-11-2023 09:28 AM
buna dimineața !sau rezolvat problemele ,am primit oferta corecta de plata cu care am făcut contractul la început ,sper sa nu mai am probleme de genu !!ca o sa ma mut la alta companie de telecomunicații!😊😊
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-11-2023 09:47 AM
multumesc pentru sfat si am sa il urmez

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-11-2023 06:16 AM
Nu. In istoric pe cont exista multe sesizari la ANPC si castigate. 🤭
