la 18-08-2023 12:20 PM
Buna ziua,
am un abonament cu doua numere (sotia si cu mine) si e foarte enervant sa primesc facturi separate. Există un total pe undeva dar facturile separate au ID diferite si e complicată plata prin i-banking
de ce nu se poate cumula consumul pe o singură factura dacă exista un singur contact/ abonament? Ori o optiune in aplicatie sau undeva pentru cumularea asta.
am si abonament la "communications" dar înțeleg ca sunt entități diferite (nu cer cumulare si cu asta) dar doua consumuri de mobil ar trebui sa fie simplu de facut
merci !
la 18-08-2023 12:49 PM
@Horia_B: Bun venit în Comunitate. Dacă sunt entități diferite, clar: facturile vor fi diferite. De asemenea, pe titulari diferiți, facturile vor fi diferite. Pentru o singură factură numerele trebuie să aparțină unui singur titular. Aceasta se poate face prin cesiune, însă vechimea acumulată până la acel moment se va reseta.
Numai bine.
la 18-08-2023 01:24 PM
Mulțumesc pentru răspuns dar eu cred ca sunt singurul titular al abonamentului care are doua numere de telefon. Ne-am portat de la vodafone de ceva timp si se poate ca de acolo sa se traga povestea, nu stiu cum eram înregistrat
merci !
la 18-08-2023 01:28 PM
Scuze, cred ca mai eram înregistrat in comunitate cu alt nume, vad ca acum apare HoB
cred ca înțeleg in sfarsit la ce va referiti: chiar daca sunt titular de contract ar trebui sa umblu cu ambele numere in buzunar ca sa primesc o factura
ok, o lasam asa, merci
la 18-08-2023 01:40 PM
Cum decideți. Numai bine.
la 18-08-2023 01:55 PM
Salutare!
Dacă ai abonamentele pe același nume ( al tău sau al soției), vin automat cu o sumă totală, chiar dacă au și facturi individuale. Eu așa am și vin pe un singur cont cu o sumă totală. Dacă vreau să văd factură individuală, dau pe detalii factură și îmi apar fiecare. Cam așa stau lucrurile!
Probabil că le aveți fiecare pe numele său și de aia vin separat.
la 18-08-2023 03:21 PM
Salutare!
Daca ai cont de MyOrange, va aparea suma totala (adica factura pentru abonat 1 + suma pentru abonat 2), chiar daca sunt sub arica aceluiasi nume. Eu am avut 3 numere si primeam 3 facturi separate, dar in MyOrange primeam valoarea totala a celor 3.
Nu stiu daca exista posibilitatea facturarii "la gramada", dar mie, cand acceptasem o oferta care includea si servicii fixe, toate numerele au intrat sub o singura factura (chiar si dupa ce ulterior refuzasem contractul de servicii fixe).
la 18-08-2023 04:33 PM
Bună ziua si merci !
asa apare si la mine in aplicatie, o sumă totală si două facturi dar daca vreau sa platesc imi trebuie un ID de factură - deci trebuie sa le descarc iar fiecare are un ID diferit. Bag unul la intamplare pentru toată suma si sper să fie bine (până acum a fost). Ma gandeam ca aplicația să aibă un ID virtual (sau un numar de contract) in asa fel incat sa nu mai fie nevoie sa verific facturile (decat daca pare ceva ciudat). Nu imi place ideea de "direct debit" dacă vă gândiți să o propuneti
merci !
la 18-08-2023 04:51 PM
Pai in aplicatie se poate plati suma totala. Chiar poate salva mai multe carduri pentru usurinta platii. Nu inteleg cum cere aplicatia cod de client si numar factura... Am plati N facturi si nu a cerut niciodata asa ceva. Tot timpul suma totala (care se repartiza ulterior pe facturi).
Cumva plata se face se face de pe contul altui abonat?
la 18-08-2023 06:03 PM
Bună ziua,
da, știam ca e vina mea, nu vreau sa plătesc din aplicatiile de utilitati si nu vreau direct debit. Platesc din home bank iar acolo imi cere un ID pentru factură (e normal)
nu plătesc din aplicații pentru ca nu vreau sa aibă multi datele cardului (se mai intampla "security breaks") si nu vreau "direct debit" din principiul bătrânesc ca "platesc cand vreu eu, după ce verific factura"
Merci !
la 18-08-2023 08:02 PM
Banii tăi, "aroganța" ta. Noi îți oferim soluții și tu decizi care și dacă sunt bune. La mine, când se modificase în Orange Love, toate numerele intraseră într-o singură factură și așa au rămas până am închis abonamentele, chiar dacă, la scurt timp după primirea contractului, am renunțat la serviciile fixe și am rămas cu cele 3 mobile.
la 18-08-2023 04:55 PM
"Cere ID" doar dacă plata nu se face din MyOrange. Faci plata din contul tău MyOrange și nu vor fi probleme.
la 18-08-2023 06:06 PM
Merci, am răspuns lui Pololica pe aceeasi tema
in concluzie nu are rost sa ne zbatem, ramane asa până imi revizuiesc atitudinea
daca scriam eu aplicația poate ca luam un feed-back de genul ăsta de la vreun bătrân dar tinerii de azi stiu mai bine
merci si salutări !
la 20-09-2023 07:50 PM
Și eu sunt în aceeași situație, primesc o factură, care conține de fapt 2 facturi. Când am plătit din my Orange, la istoric facturi îmi apare că am plătit 2 facturi,nu una.
Am făcut debit direct, unde pe lângă codul abonat mi sa cerut și numărul de telefon. Întrebarea mea este, o să mi se plătească toată factura,sau doar partea de factură care corespunde numărului de telefon? Trebuie să fac debit direct pentru fiecare număr?
la 21-09-2023 09:19 AM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Dacă ambele numere sunt pe același cod de abonat este în regulă. Dacă sunt 2 facturi cu 2 coduri diferite de abonat, atunci trebuie activat debit direct pentru fiecare în parte.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor