Buna ziua,
Intampin si eu o problema, am cumparat un telefon, mai precis un iphone 11 pro max, de la un baiat care mi-a dat si factura care este de la orange (in original), din pacate am avut probleme cu telefonul si l-am bagat in service si de aici a plecat toata povestea. Bagat in service pe data de 10.08.2021 iar dupa 16 zile primesc mesaj sa ma duc sa ridic terminalul (care nu mai functioneaza deloc) de unde l-am lasat, cand am ajuns mi-au inapoiat terminalul plus un act de stornare sau inlocuire. Am fost informat ca trebuie sa merg in magazinul de unde a fost achizitionat. Am ajuns in magazin si mi se spune ca nu mai au acest terminal pentru a mi-l inlocui si ca stornarea facturii nu se poate face decat celui care este trecut in factura, am vorbit cu cel de la care am luat telefonul si nu poate veni fizic in magazin dar a spus ca este de acord sa vorbeasca telefonic cu ei pentru a rezolva problema, cei din magazin nici nu au vrut sa auda, am cerut un alt telefon in valoarea banilor de pe factura, nici asta nu se poate ...cred ca am sa fac o reclamatie la ANPC. Ce ma sfatuti sa fac ?