anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Se poate plati factura orange in avans?

Newkois_911
Începător
Se poate plati o factura in avans, inainte sa stii valoarea facturii?
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
Salut! Sigur ca se poate plăti în avans, ai chiar buton dedicat plata în avans.. dacă intri în aplicație și apeși pe butonul facturi..

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

teacher_
#StarMember
Salut! Poți să plătești in avans oricând înainte de emiterea facturii. Daca plătești cu minim 3-4 zile înainte de emitere, vei avea sold cu minus. Altfel, chiar daca plătești cu o zi înainte de emiterea ei, suma de plata va apărea, și ar putea exista confuzii.

Jay
Campion certificat
Salut! Sigur ca se poate plăti în avans, ai chiar buton dedicat plata în avans.. dacă intri în aplicație și apeși pe butonul facturi..

arsradu
#StarMember
Daca nu te astepti la surprize, cum ar fi sa-ti vina factura de doua ori mai mult intr-o luna astfel incat suma depusa in avans sa nu mai fie suficienta, in principiu n-ar trebui sa fie nicio problema. 🙂
Client Orange

Anca07
#StarMember
Buna, Da, se poate. Am platit in avans luna trecuta, si am pus o suma mai mare, astfel suma care era in plus a devenit sold cu minus si ramane in cont pana la emiterea urmatoarei facturi. Banutii care raman ca si sold negativ, nu pot fi retrasi!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Normal că se poate, eu o fac lună de lună, de multă vreme.

Mădălin
Cunoscător certificat
Stau și mă întreb , Vio73 răspunzi la absolut orice , la absolut tot.Nu exista așa ceva.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Răspund când pot și cum mă pricep. As vrea eu la tot.

And04
Senior
Salutare! A mai avut cineva eroare cand a incercat sa plateasca? Eu obisnuiesc sa fac plati in avans dar de cateva zile observ ca apare mesajul "Ne pare rau dar nu am putut procesa plata. Te rugam incearca din nou mai tarziu sau contacteaza serviciul clienti Orange daca problema persista." Mentionez ca sunt fonduri pe card si am incercat sa platesc si de pe alt card dar eroarea persista. De asemenea, conexiunea la internet nu a fost intrerupta in timpul platii. Eroarea apare atat pe aplicatia mobila cat si pe desktop.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Da, mai apare și la mine câteodată, dar când vreau să plătesc doar in avans.

DanielaH
Moderator
@And04, ai reușit să plătești factura sau situația încă persistă?

And04
Senior
Salutare, @DanielaH Inca persista problema, atat pe web cat si pe mobil. Ma gandesc sa nu fi fost blocata de sistem pentru ca am incercat sa platesc de mai multe ori. Problema persista de mai mult timp, insa la 2-3 zile isi revenea si reuseam sa fac plata. Acum ma chinui de cel putin o saptamana.

Razvan
#StarMember
Da, ți s-a blocat accesul. Nu mai accesa portalul de plăți timp de 7-8 zile, o să se deblocheze automat. AI considera că faci flood pe site și îți blochează accesul.