anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Refuz la plata in cazul platii pe factura?

Trixen
#StarMember

Salutare,

De ani de zile folosesc YouTube Premium cu plata prin factura Orange.
Luna aceasta am primit instiintare de la Google ca plata a esuat, apoi mi-a luat banii de pe cardul asociat ca metoda de plata secundara. In contul My Orange vad plata la cost suplimentar.

Am luat legatura cu Google, iar ei mi-au confirmat in scris ca mi-au luat banii doar de pe card. Mesajul lor a fost:
"After thoroughly checking our system, I can confirm that only one payment was received for your June's YouTube subscription made via card. Unfortunately we have no record of a double charge from your mobile subscription.
If you believe you were charged twice, I recommend reaching out to your phone carrier, Orange, to inquire about the charges made through your mobile subscription. They should be able to assist you in resolving any billing discrepancies related to that payment."
In istoricul de plati pe Google Pay imi apar cele doua tranzactii, una esuata si una reusita.

Am luat legatura prin chat cu un consultant Orange, iar acesta mi-a confirmat ca nu a fost nicio eroare si plata a fost efectuata cu succes. Mi-a confirmat si ca nu am posibilitatea sa initiez un refuz la plata - cel putin nu in sensul clasic, bancar.

Avand in vedere ca Google mi-a dat in scris sa cer ajutor de la Orange, cum pot initia un refuz la plata pentru o plata decontata prin factura? Nu ma astept sa fiu crezut pe cuvant, ci doar sa deschid o investigatie la capatul careia sa imi iau banii inapoi ori pe card, ori pe factura Orange.
Iar daca varianta asta nu functioneaza, oare ce pot face pentru a obtine confirmarea tranzactiei asa cum apare in sistem, pentru a o trimite catre Google si a le demonstra ca ei isi iau banii de doua ori? La o plata cu cardul pot obtine astfel de dovezi (daca tin bine minte, am codul RRN si codul de autorizare, iar in baza acestora orice tranzactie poate fi identificata unic de catre comerciant).

Mi-e imposibil sa cred ca sunt singurul intr-o astfel de situatie, asa ca intreb Comunitatea: voi cum ati rezovat? 🙂

Multumesc si... imi tin pumnii! 😁

1 Soluţie acceptată‚

Salut @Trixen

Cel mai simplu mod e sa trimiți un mesaj din secțiunea Contact ca sa fie analizata problema ta. Cazul tau nu este pentru call center sau chat, e nevoie de analiza. Trimite cele scrise mai sus si ne anunți ce răspuns ai primit.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember

As zice ca intre sistemele Google si sistemele Orange....sunt sanse mai mari ca problema sa fie la Orange...cu atat mai mult cu cat astăzi se pare ca au fost niste intarzieri si la platile de la Prepay.... Posibil sa fie doar o coincidenta. Dar nu prea cred in coincidente.

Deci, teoria mea suna cam asa:

  1. pe partea Orange, nu s-a facut plata la momentul potrivit. Ca atare, Google a trecut la planul B (plata de pe card).
  2. pe partea Google, se vede plata, pentru ca s-a si facut, de pe card.
  3. e posibil ca, in momentul in care ai sunat la Orange, sa se fi finalizat si plata (cu întârziere). Poate a făcut re-attempt sau ceva. Deci....tind sa cred ca problema este la Orange.
  4. e posibil ca informatia furnizata de consultant sa nu fie up-to-date, sau accurate. Sau sa nu fi asociat problemele de billing de azi cu problema ta. Caz in care, a luat de buna doar informatia curenta.

Acuma, eu zic ca problema e pe partea Orange in primul rand. Trebuie vazut ce s-a intamplat cu acea plata. Din moment ce prima incercare a esuat, ar trebui sa existe si un istoric si un log in sensul asta. Odata ce s-a clarificat ce s-a intamplat cu plata respectiva si DACA s-a finalizat sau nu cu succes la un attempt ulterior, poți abia dupa aceea sa mergi catre Google si sa discutati o potentiala soluție la problema financiară.

Nu am YouTube Premium, nu am abonament (deci nici plata pe factura), dar...asta e parerea mea.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Trixen: Nu știu cum abordează YouTube (Google) problema, însă dacă e pe model clasic, ar trebui să fie simplu: Adică o plată preautorizată (similară cu cea de pe card) ar trebui făcută doar la cerere și la nevoie. Acum, Orange va efectua (cu întârziere) această plată, însă ar trebui considerată ca un avans și tratat ca un credit existent pe cont. Luna următoare ar trebui să se regularizeze soldul, astfel încât Gogle să ceară la Orange doar diferența necesară (dependentă de curs), iar orange să nu mai debiteze contul tău de abonament cu valoare întreagă ci eventual doar cu diferența de curs. 

La acest moment consider să vezi dacă suma debitată pe contul Orange ajunge în contul Youtube. Dacă da, clarificat cu Youtube ce abordare va avea luna următoare. Dacă nu.... procesul reintră în recurența obișnuită, adică plata nu se dublează, iar Orange te ”scutește” de plată în luna curentă. Spor! 

Trixen
#StarMember

Va multumesc amandurora pentru raspunsuri.
Tind sa cred ca plata a fost procesata intr-adevar cu intarziere si de aceea sunt in situatia asta.
In ceea ce priveste regularizarea de luna viitoare... nu vreau sa risc 🙂 Presupun ca Google ar trebui sa vada ca primeste mai multi bani decat se asteapta, dar nu cred sa faca ceva in acest sens. As vrea sa ma asigur ca plata se refuza de catre Orange. Inteleg ca o plata pe factura, odata facuta, nu poate fi data inapoi. Cu toate astea, comerciantul imi da in scris ca nu asteapta nicio suma, ca suma este respinsa in sistemele lor. In concluzie, ar trebui sa fie un mecanism pentru a marca acea tranzactie ca necesitand o interventie manuala, poate chiar un schimb de informatii intre Orange si Google direct.
Problema e cum sa fac asta, ca aparent un consultant Orange nu poate face nimic in acest sens.
Daca aflu ceva, scriu. Intre timp, orice parere poate ajuta 🙂

Aici e deja vorba de acele ”delay”-uri între plățile interbancare + operare intermediar. Dacă Orange oprește la plată solicitarea Google poate ai șanse să se îndrepte faptele în direcția dorită. Altfel, se regularizează doar ulterior. Oricum, nimic nu se pierde, totul se .... transformă.

Salut @Trixen

Cel mai simplu mod e sa trimiți un mesaj din secțiunea Contact ca sa fie analizata problema ta. Cazul tau nu este pentru call center sau chat, e nevoie de analiza. Trimite cele scrise mai sus si ne anunți ce răspuns ai primit.

Salut @RafaHelper ,

Multumesc pentru sugestie. Nu m-am gandit ca este o diferenta intre chat si mail, insa te-am ascultat si am trimis mesaj. Astept sa vad daca si ce se rezolva, apoi revin.

Am revenit cu un update: in cursul zilei de azi am primit confirmare ca acel cost a fost anulat. Mi s-a comunicat ca e posibil sa il vad in factura, dar sigur e stornata acea suma.
Asadar: in cazul erorilor de sistem in care o plata la Google prin abonamentul de telefonie se dubleaza trebuie deschisa o sesizare scrisa la Orange. In urma verificarilor, aceasta suma este stornata.
Multumesc tuturor pentru ajutor. 🙂

Cu placere! Bine ca s-a rezolvat!

Client Orange