la 02-07-2023 10:49 PM - editat ultima oară la 03-07-2023 08:13 AM de DanielaH
Bună seara....Daca am achitat factura, când se pot restaura serviciile internet 4g? Mulțumesc
la 03-07-2023 02:26 AM
Buna ! In mod normal, in cursul zilei de luni ar trebui sa fie restaurate toate serviciile. Dacă nu se întâmpla asta, suna la Relații Clienți pt a cere anularea suspendării abonamentului.
la 03-07-2023 06:12 AM - editat ultima oară la 27-09-2023 03:55 PM de DanielaH
Salutare!
Depinde unde ai achitat-o! Dacă ai făcut-o într-un magazin Orange sau din My Orange, restaurarea serviciilor nu poate să dureze mai mult de 1-2 ore. Dacă ai făcut-o la alte magazine, bănci, paypoint, etc, pentru a grăbi pornirea serviciilor, trimite un email cu o poză a bonului (dovada plății) la adresa de email plati@orange.ro.
Mai multe detalii ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17
Asta dacă ai servicii Orange Romania, iar dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, ai detalii despre ceea ce trebuie să faci aici:
Baftă!
Update DanielaH (Moderator) - adresa plati@orange.com nu mai este valabilă; pentru confirmarea plații puteți atașa dovada de plată în aplicația My Orange
la 03-07-2023 08:22 AM
Salut,
Ca sa eviti situatia asta cu totul, incearca sa achiti factura cat mai aproape de emiterea ei si cat mai departe se scadenta. In felul asta, are timp sa se proceseze si plata si esti sigura ca nu ramai fara servicii.
Daca data la care se emite factura, si implicit si data scadenta, nu sunt ok pentru tine, se poate modifica data emiterii cu un apel la 300.
la 04-07-2023 09:34 AM
Loredana, s-au reconectat serviciile? Este totul în regulă?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor