anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Reîncărcarea a fost eșuată dar s-a adăugat la costul suplimentar

Annemarie
Junior
Bună ziua,
Am efectuat in data de 16.09 ora 22 o reîncărcare cu 5 euro, dar este cu status eșuat.
Chiar dacă operațiunea a fost eșuată si beneficiarul nu a primit creditul s-a adăugat la costul suplimentar. Am fost nevoită a doua zi să repet operațiunea și am fost taxată de 2 ori pentru același număr.
In cât timp se actualizează costul suplimentar?
Nu primesc nici un răspuns in legătură cu această problemă de la un operator din chat.
Mulțumesc anticipat!
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember
Mersi, Daniela! 🙂 Chiar cautam topicul asta. :)) @Annemarie, o sugestie as mai avea la tine, cand o fi sa mai incerci reincarcarea din aplicatie. In caz ca pana acum ai facut reincarcarea cu un card deja salvat pe cont, incearca te rog sa simulezi incarcarea cu un card "nou", chiar daca va fi exact acelasi card. Din aplicatie, dupa ce selectezi nr de telefon pe care vrei sa-l reincarci, ar trebui sa ai o sectiune cu detalii de plata. Iar la sectiunea "Metoda de plata", ar trebui sa ai cardul tau deja salvat. Eh, aici incearca sa-i dai pe Modifica, si sa selectezi Card Nou, dupa care Salveaza, si continua cu plata in mod normal. Ideea e sa treci prin pasii de introducere a datelor de card si confirmare pe partea bancii. Sunt curios daca asa iti merge. Pentru ca la mine a mers. 🙂 E adevarat, situatia e usor diferita, in sensul ca eu am facut incarcare directa pentru prepaid, nu de pe abonament. Dar daca problema e la partea de plata cu un card existent, s-ar putea sa te ajute si pe tine. 🙂
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

svetalex
Maestru
Salut! În comunitatea Orange nu te putem ajuta cu verificări punctuale ale contului. Trimite un mesaj pe site-ul Orange alegând una din modalitățile existente în secțiunea Contact https://www.orange.ro/contact/

DanielaH
Moderator
Salut, Annemarie! Bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația ta, dar cu siguranță ea se va rezolva. Dacă ai depus deja o sesizare la noi, înseamnă că ea este în curs de verificare și îți recomandăm să aștepți soluționarea din partea colegilor noștri. Ei îți vor răspunde după ce vor analiza și remedia situația, în cazul în care a fost o eroare.

arsradu
#StarMember
Buna Annemarie! Incarcarea ai facut-o cumva din aplicatia de mobil? Ne poti spune daca era versiunea de Android sau iOS? De asemenea, ai reincarcat cu credit sau cu optiune? Momentan e o problema cu reincarcarile din aplicatie. Si e in curs de investigare. Din cate stiu, nu se reproduce daca faci reincarcarea de pe site. De-aia intrebam daca ai facut din aplicatie. 🙂
Client Orange

Annemarie
Junior
@arsradu reîncărcarea a fost făcută din aplicație (am ultima versiune), Android și am reîncărcat cu opțiune de 5 euro. Menționez că am reușit sa vorbesc cu un operator și problema a fost transmisă către tehnic.

DanielaH
Moderator
@Annemarie, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea pe care ne-ai descris-o aici? Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.

arsradu
#StarMember
Mersi, Daniela! 🙂 Chiar cautam topicul asta. :)) @Annemarie, o sugestie as mai avea la tine, cand o fi sa mai incerci reincarcarea din aplicatie. In caz ca pana acum ai facut reincarcarea cu un card deja salvat pe cont, incearca te rog sa simulezi incarcarea cu un card "nou", chiar daca va fi exact acelasi card. Din aplicatie, dupa ce selectezi nr de telefon pe care vrei sa-l reincarci, ar trebui sa ai o sectiune cu detalii de plata. Iar la sectiunea "Metoda de plata", ar trebui sa ai cardul tau deja salvat. Eh, aici incearca sa-i dai pe Modifica, si sa selectezi Card Nou, dupa care Salveaza, si continua cu plata in mod normal. Ideea e sa treci prin pasii de introducere a datelor de card si confirmare pe partea bancii. Sunt curios daca asa iti merge. Pentru ca la mine a mers. 🙂 E adevarat, situatia e usor diferita, in sensul ca eu am facut incarcare directa pentru prepaid, nu de pe abonament. Dar daca problema e la partea de plata cu un card existent, s-ar putea sa te ajute si pe tine. 🙂
Client Orange

Annemarie
Junior
Bună, @DanielaH s-a rezolvat problema legată de costul suplimentar, am primit reducere de 5 euro la costul suplimentar. @arsradu Când fac operațiunea de reîncărcare prefer să fie pe abonament. Nu mi-am salvat nici un card în aplicația Orange, chiar dacă plătesc lună de lună prin aplicația My Orange factura abonamentului. Sper să nu mai fie probleme pe viitor cu operațiunea de reîncărcare. Vă mulțumesc pentru răspunsurile oferite!

DanielaH
Moderator
@Annemarie, mulțumim mult pentru feedback! Ne pare rău pentru inconvenientul creat, dar ne bucurăm că situația s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.