anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot vedea factura de reincarcare in My Orange

Serby
Junior
În luna noiembrie 2021 am reîncărcat cartela prepay de 2 ori. Nu știu de ce însă nu pot vedea factura aferenta celei de-a doua reîncărcări deși au trecut cele 24 /48 de ore de la reîncărcare.
Ma poate ajuta cineva?
8 Răspunsuri 8

FLo1
#StarMember
@Serby: Cum ți-ai dat seama că au existat ”două reîncărcări”? Ai două mesaje de încărcare (activare opțiune)? Ai cazul în extrasul de cont (card) cum ți s-a debitat suma de două ori? PROBABIL una dintre ele nu a fost confirmată și atunci nu s-a concretizat, motiv pentru care nu apare nici ca factură. Personal am avut situații similare chiar și cu alte platforme, fiind o problemă de comunicare între aplicația de plată și platforma aferentă. Poate revii cu detalii asupra altor informații, eventual chiar și un print-screen al SMS-urilor de activare opțiune / încărcare credit.

DanielaH
Moderator
Salut, Serby? Ai făcut reîncărcările fiind logat în contul tău My Orange?

Serby
Junior
Salut tuturor, O sa răspund pe rand intrebarilor: 1)Au existat doua reîncărcări pentru ca eu personal am realizat reîncărcările, cea de-a doua fiind aferenta activării serviciului de roaming la plecarea din tara. În extrasul de cont bancar apare a doua reîncărcare de credit. Valorile reîncărcărilor sunt diferite și deci ușor de diferențiat și de observat. 2) Bineînțeles ca am doua mesaje aferente celor doua reîncărcări. Voi atașa aici mesajul aferent reîncărcări pt care nu am primit factura (opțiunea de roaming) 3) Asa cum am specificat mai sus, da, mi s-a debitat suma de doua ori pt ca sunt doua operațiuni distincte cu valori diferite. 4) Ambele tranzacții aferente reîncărcări cu credit sunt debitate din contul bancar. 5) Da, reîncărcărilor au fost realizate fiind logat în contul My Orange pe aplicație mai exact și din aplicație s-a făcut și reîncărcarea cu credit.

FLo1
#StarMember
@Serby: factura pe 10€ nu ai cum să găsești din momentul în care, așa cum scriai, ai încărcat de 2 ori pentru a avea în cont cei 10€ necesari opțiunii cu roaming. Vei regăsi în schimb factură pe valorile mai mici, așa cum ai incărcat. Acelea interesează în acest caz. Cum ai folosit creditul este altă poveste. Revino cu detalii la cele 2 incarcări, a doua în special.

Serby
Junior
Cred ca ai înțeles greșit. Cei 10 euro nu simt din doua reîncărcări distincte care însumate reprezinta cei 10 euro. Reîncărcarea 1 a fost de 5 euro și reîncărcarea 2 și cea pt care nu am factura a fost de 10 euro. Sper sa fie mai clar acum.

FLo1
#StarMember
@Serby: În acest caz e și mai simplu, deși nu înțeleg nici acum care era legătura cu încărcarea de 5 euro. Revenind, îl vei întreba pe ”scumpul” de Orange ce a făcut cu factura ta aferentă încărcării de 10 euro de sâmbătă, 27 noiembrie. Aceasta întrucât nu o regăsești în secțiunea contului tău MyOrange privind reîncărcările efectuate și este de datoria Orange să îți transmită via email această factură. Până la urmă, dacă a uitat (fiind sâmbătă), ți-o va trimite. Nu-i stă Orange-ului în caracter să se împiedice de fiscalizarea a 10 euro. Doar insistă și se va rezolva. Poți încerca chiar și acum dimineață pe CHAT la Djingo și vei rezolva chiar mai repede decât crezi.

DanielaH
Moderator
@Serby, momentan, pentru o parte din clienți, sunt niște probleme cu vizualizarea/ descărcarea facturilor pentru reîncărcare din My Orange. Situația este cunoscută și se lucrează la remedierea ei. Vom anunța și noi aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Dacă mai faci reîncărcări în viitor până se rezolva această problemă, recomandarea noastră este să le faci din My Orange, dar fără logare și atunci vei primi factura pe adresa de e-mail pe care o notezi în momentul reîncărcării. Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator
Salut tuturor! Situația a fost remediată. Facturile de reîncărcare sunt din nou disponibile în aplicația My Orange.