la 18-03-2025 06:26 PM - editat ultima oară la 19-03-2025 08:33 AM de DanielaH
Salut, astăzi am fost sunat pentru a rezilia serviciul internet 4 g cu router, mi s-a spus ca va veni curierul și îl va ridica dar trebui sa plătesc o taxa de reziliere de 400 lei deși sunt în perioada de 14 zile de când am făcut contractul. Cartela routerului a fost defecta din fabrica, nu l-am folosit deloc, întrebarea mea este normal sa ceara taxa reziliere dacă sunt în acea perioada de proba și dacă se poate plăti online taxa sau doar în magazin?
la 23-03-2025 01:13 PM
Salut , am fost ieri și am plătit suma de 400 lei taxa de reziliere asa cum am vorbit cu doamna de la departamentul rezilieri pentru a se închide pe data de 11 luna viitoare ,acum am verificat și I mi apar bani în cont la facturi cu -400 întrebarea mea dacă știe cineva când se va închide abonamentul oare se va emite doar acea factura de 400 lei reprezentant taxa de reziliere sau m ai trebui sa adaug bani și pentru o factura normala peste acea ?
la 23-03-2025 01:49 PM
Salutare!
Momentan suma este doar avans, nu reprezintă rezilierea.
Dacă ai depus reziliere și abonamentul se închide luna viitoare, atunci se va emite factura cu penalizările de plată și se va scădea cu aceasta suma plătită în avans.
la 23-03-2025 02:20 PM
Da , este programata data de 11 .04 sa fie închis abonamentul și de acea ma întrebam orare dacă se va m ai emite încă o factura pe lângă acea taxa de reziliere pe care a zis ca o va retrage la închiderea abonamentului
la 23-03-2025 02:40 PM
Da, va mai fi o factură, în special pentru consumul pe care-l vei avea pana atunci, dacă va fi consum de tarifat.
la 23-03-2025 02:41 PM
Salutare!
Acea sumă este în avans pentru că nu ți s-a luat din ea. După acea dată, vei primi alta, în care ți se vor clarifica toate lucrurile.
Baftă!
la 23-03-2025 02:42 PM
De acea intreb gen doamna de la rezilieri a zis sa plătesc într-un magazin orange suma de 395 pana pe 11 când se închide eu am plătit 400 și ma gândeam sa nu se m ai emită o factura normala pe lângă acea de reziliere și sa nu fie suficienți bani pentru ambele facturi
la 23-03-2025 03:37 PM
Dacă ai plătit, așteaptă data respectivă și vezi ce și cum.
Sper să ți se returneze măcar parțial sau chiar total!
Baftă!
la 23-03-2025 04:31 PM
Nu este nici o problema daca nu sunt suficienti bani.
Factura o vei primi ca și până acum pe mail (sau cum ai optat) și vei avea posibilitatea să o plătești.
Daca va fi pe minus atunci poți cere returnarea banilor.
Te așteptăm cu vesti bune!
la 25-03-2025 06:10 PM
Salut , acum 3 zile am fost și am plătit suma de 400 lei taxa de reziliere pentru internet cu cartela sim , astăzi ma sunat o doamna și mi a zis ca nu trebuia sa plătesc nici o taxa cum a zis doamna cu care am discutat acum 3 zile și ca i-mi va încheia serviciul astăzi gratis pentru ca sunt in perioada de 1 luna de la activare iar eu trebui sa fac cerere sa I mi fie restituiti bani înapoi, asa ca astăzi am verificat și serviciul mi a fost închis
Acum am câteva întrebări
Serviciul fuseseră programat sa se închidă pe 11.04 după ce retrăgeau acei bani ,oare sa fac cerere pana atunci sa I mi fie înapoiați bani înapoi, eu acum nu m ai pot sa vad soldul pentru ca a fost dezactivat serviciul
2 oare se va m ai emite facturi ceva atâta timp cât serviciul a fost rezilia și nu m ai pot vedea nici o factura nimic
3 în caz de se va mai emite facturi le pot vedea online la facturi cât timp cele vechi nu I mi mai apar acolo ?
la 25-03-2025 08:25 PM
Salut astăzi mi sa reziliat contractul cartela sim cu router , am 400 lei băgați în cont pentru plata taxei reziliere însă mi sa spus ca nu m ai e nevoie sa o plătesc, cum fac sa recuperez bani pentru ca după dezactivarea serviciului nu I mi mai apar facturile și nici suma de 400 lei cu minus pe care am depus-o?
25-03-2025 08:28 PM - editat 25-03-2025 09:03 PM
Salutare!
Cred că trebuie să mergi într-un magazin Orange și acolo te vor ajuta cu informațiile.
De asemenea, va trebui să îți recuperezi banii. Eu ți-am spus că este posibil să nu prea ai mai nimic de plată, dar acum asta este.
Ai aici detalii:
Trebuia să nu te grăbești să plătești!
la 25-03-2025 08:32 PM
Asa mi sa spus de prima doamna cu care am vorbit sa plătesc acea suma pentru reziliere acum ma sunat o alta doamna și mi l a închis azi fără taxa ,mi a zis sa ma prezint într-un magazin sa cer restituirea banilor dar eu nu m ai pot sa vad bani în contul meu nici facturile, oare mai sunt acolo acei bani ?
la 25-03-2025 09:04 PM
Cu siguranță sunt banii, dar vezi cum ii recuperezi, cu metodele din link.
Baftă!
26-03-2025 04:25 AM - editat 26-03-2025 04:27 AM
Salut! Ți se va emite o factura cu minus și în baza ei îți vei recupera suma de bani, efectuată în avans. Poți lua legătura cu Orange la secțiunea contact din My Orange, deoarece contul este încă activ și în baza codului de client soliciți suma de rambursat și atașezi un extras de cont de bancar, cu mențiunea că îi vei primi în 30 de zile. Sau mergi în Orange Shop, faci o solicitare de rambursare și posibil să primești răspuns tot în 30 de zile. Termenul poate fi legat și de fuziunea cu statul român și atunci orice solicitare are termenul legal de răspuns.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor