anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ratele produselor Orange și adăugarea acestora la abonamentul lunar

Andreea_Delia
Junior
Luna aceasta am primit un SMS de la Orange prin care am fost informată de suma care trebuie plătită (suma ce include abonamentul TV, internet, respectiv 3 smartphone uri care au putut fi luate cu ajutorul unei acumulări de puncte) însă, din spusele tatălui meu, care deține tot ce am menționat mai spus, rata produselor a fost adăugată lunar la facturile achitate. Ceea ce nu înțeleg este că suma totala de luna aceasta este una cu mult mai mare (numerar vorbind) decât cele din lunile trecute și nu pot înțeleg cum au fost achiziționate cele 3 telefoane mobile? Tind sa menționez ca sunt noua în comunitate și nu beneficiez de o astfel de experiență ce tine de plățile Orange și facturi. Și un răspuns mi-ar fi de folos. Mulțumesc!
9 Răspunsuri 9

teacher_
#StarMember
Salut! De când sunt acele rate făcute? Care este valoarea pe care o plătea tatăl tău în mod obișnuit?

Andreea_Delia
Junior
Factura lunara la aboanemntul orange (tv+Internet pe cartela+router luat de la începutul abonamentului) varia de la o luna la alta, însă suma nu a fost mai mare de 500-600 lei. Ratele sunt făcute de 5 luni iar telefoanele luate sunt 2 smartphone uri Samsung A10 și un Huawei Y6 prin punctele strânse, asa cum am menționat mai sus, în întrebare.

FaraUnID
Campion certificat
Este posibil ca la momentul abonarii sa fi beneficiat de ceva facilitati din partea Orange si anume: 50% reducere la taxa de abonament timp de X luni sau 100% reducere la taxa de abonament timp de X luni. Perioada in care s-au aplicat acele reduceri s-a terminat, iar abonamentul a intrat pe valoare lui standard si din acest motiv valoarea facturii lunare este mult mai mare. Informatiile acestea se regasesc in contract. Si tot acolo trebuie sa gasesti informatii despre modul de achiztie al celor 3 telefoane precum si modalitatea de plata.

teacher_
#StarMember
La asta mă gândeam și eu @FaraUnID, dar eu mă așteptam să fie 6 luni reducere, ori inițiatoarea a precizat că sunt 5...

Andreea_Delia
Junior
Mulțumesc pentru răspunsuri!Am mai șters din semnele de întrebare pe care le aveam

Ascary
Campion certificat
Buna Andreea si bine ai venit pe comunitate. Este posibil sa fie si o eroare de sistem. Tot in aceasta luna factura mi-a venit mai mare cam cu vreo 15% decat in lunile precedente,abonamente plus rate. Ulterior,la cateva zile de la emiterea facturii am primit o alta factura de data aceasta care era cu minus,si fix acei 15% despre care vorbeam mai sus. Am fost informat ca această sumă mi se v-a scadea din factura pe luna viitoare. Nu spun ca aceasta situatie poate sa fie si in cazul tau,dar cam seamana un pic si am zis ca n-ar fi rau sa ți-o împărtășesc si tie. Toate cele bune.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Bun venit în Comunitatea Orange! Da, pot exista mici neconcordanțe, iar dacă știi că este altfel, ai posibilitatea să întrebi din secțiunea Contact (My Orange), Chat Djingo sau apel la 300 despre orice problemă ai legată de produsele și serviciile Orange. Ei îți pot explica cel mai bine cum stă treaba de fapt! Succes!

RafaHelper
#StarMember
Buna @Andreea, ‏‏‎ ‎ Mai ai si alte neclaritati in minte? Ti-au fost oferite raspunsuri la toate intrebarile? ‏‏‎ ‎ Recomandarea mea este sa verifici contractul si ultimele facturi, daca creezi ca sunt diferente intre contract si factura poti merge intr-un magazin Orange sau sa trimiti un mesaj din sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/ ‏‏‎ ‎ Evita apelul la 300, din propria experinta iti pot spune ca te induc mai mult in eroare, nu cunosc informatii sau nu inteleg solicitarea ta.

DanielaH
Moderator
@Andreea Delia, ai aflat cum e cu ratele și facturarea lor? Ai verificat contractul și ultimele facturi?