la 28-04-2023 07:41 PM - editat ultima oară la 29-04-2023 10:58 AM de DanielaH
Buna ziua.Vi s a intamplat sa gasiti pe factura de platit rate pentru telefoane pe care nu le.ati cumparat?
la 28-04-2023 08:13 PM
Bună!
Nu, niciodată fără știința mea (și au fost două în rate și unul la portarea în Orange).
Și nici servicii pe care sa nu le fi contractat.
Aruncă un ochi în My Orange și vezi dacă îți apare un contract nou sau ai perioada minimă contractuală prelungită. Să nu ai surprize.
la 28-04-2023 09:17 PM
Salutare!
Nu, nu am întâmpinat așa ceva. Uită-te bine prin My Orange și dacă observi vreun contract sau abonament de care nu știi, fă-le imediat sesizare scrisă din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 29-04-2023 07:45 AM
Bună tuturor! Până in prezent, nu mi s-a întâmplat să mi se activeze un abonament nou sau plata unui telefon în rate fără știința mea. Din ce imi aduc aminte, prin 2020, am fost printre "norocoșii" cărora li s-a activat Netflix fără acordul meu, optiune care a fost apoi anulată de către ORO. Verifică data achiziției din My Orange și contactează Orange, solicitând informații despre tranzacție, de preferat in scris, ca să ai o dovadă, ca să meri mai departe.
la 02-05-2023 09:49 AM
Adina, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 02-05-2023 01:29 PM
Buna ziua.Da,am trimis un email si am facut o sesizare telefonica,dar niciun raspuns.
la 02-05-2023 01:47 PM
Dacă ai făcut o sesizare, înseamnă că situația ta este în atenția colegilor noștri care vor face toate verificările necesare în vederea soluționării. Îți recomandăm să aștepți răspunsul lor și te așteptăm cu vești bune aici să ne spui cum s-a rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor