la 01-05-2023 08:07 PM
Buna! Am urmatoarea situatie. Am platit ultima factura a matusii mele din aplicatia BT. Factura era de 0.57 lei. Am vrut sa o platesc ca sa nu se adune penalitati in timp si am vrut sa scap de o grija. Dupa ce am scanat codul de pe factura am vazut ca mi s-a retras o suma de 30000 de lei din cont. Cum pot sa imi recuperez banii? Ce pot face in situatia aceasta?
la 01-05-2023 08:40 PM
@DanielaRa: Bun venit în Comunitate. Întrucât situația descrisă presupune analiza unor date personale, titularul contului să ia legătura cu Serviciul clienți contactându-i printr-una din modalitățile de contact de aici, telefonic (apel la 300 sau 0374 300 300), email sau prin chat Djingo. Întrucât astăzi e cam târziu, îți recomand să încerci mâine dimineață după 8:00. Sper să clarifici situația. Numai bine.
la 01-05-2023 08:57 PM
Am tot sunat si nu am reusit sa intru in legatura cu un operator de la comercial.
la 01-05-2023 08:48 PM
Buna @DanielaRa,
Ce aplicație ai folosit, BT Pay sau BT24?
la 01-05-2023 08:49 PM
Bt pay
la 01-05-2023 08:57 PM
Iți recomand sa iei legătura cu BT si sa le spui ce ai pățit, găsești aici datele de contact:https://intreb.bancatransilvania.ro/call-center/
Întreabă daca pot anula plata sau daca te pot ajuta in alt fel. Daca nu te pot ajuta iar plata se procesează abia atunci poți lua legătura cu Orange si sa ceri o rambursare a banilor.
la 01-05-2023 08:58 PM
Am luat legatura cu ei si nu m-au putut ajuta. O sa depun o plangere la protectia consumatorilor ca nu am alta varianta. Nimeni nu ma poate ajuta.
la 01-05-2023 09:09 PM
Am verificat si eu cu cei de la BT, se poate anula plata cu acordul comerciantului. Poti face o solicitare către Orange din secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/ si cere acest lucru sau aștepți ca bani sa fie disponibili in contul de abonat si ceri rambursare.
Poti încerca si cu ANPC dar o sa dureze mai mult de o luna.
Totuși nu înțeleg cum ai reușit sa plătești 30000 lei având in vedere ca sistemul iți cere sa confirmi aceea plata înainte de a o finaliza.
la 01-05-2023 09:15 PM
@RafaHelper: A numărat greșit zerourile. Nici măcar nu-i permite limita ”plăților online” să facă plăți de valoarea respectivă, dar noah... ce știu eu.... doar constat.
la 01-05-2023 09:34 PM
Am facut mai mult solicitari in trecut cu privire la alte aspecte si nu m-a contactat nimeni. Am facut si de data aceasta dar ma indoiesc ca acum o sa ma contacteze cineva. Trebuie urgent sa gasesc alta solutie.
01-05-2023 09:23 PM - editat 01-05-2023 09:23 PM
@DanielaRa: Cu o limită (garantată de mine și nu numai, adică verificată) la plăți online sub 10.000lei, îți recomand să mai verifici încă o dată situațiile respective, și oricum, dacă ai plătit deja (ceea ce nu prea cred) trebuie să ai atât confirmarea în BTPay cât și pe email. Poți prezenta ceva concret în acest sens? Altfel fapta NU EXISTĂ.
la 01-05-2023 09:28 PM
Da, pot prezenta ceva concret. In aplicatia BT imi apare. Unde pot trimite screenshoturile? O adresa de email va rog.
01-05-2023 09:37 PM - editat 01-05-2023 09:38 PM
Nu avem secrete între membri Comunității. Atașează-le aici ca mesaj, eventual fără date personale (dacă apar) și este ok.
la 01-05-2023 09:57 PM
Am luat deja legatura cu cei de la ANPC. Este o suma foarte mare si nu mi permit asteptari si discutii fara rost. Multumesc ca ati incercat sa ma anutati dar nu mi-a fost util ajutorul.
la 01-05-2023 10:01 PM
@DanielaRa: Ok. Este decizia ta. Te așteptăm să revii pe topic dacă vei avea actualizări la această problemă sau cu alte contribuții în Comunitate. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor