la 11-12-2022 06:51 PM - editat ultima oară la 12-12-2022 08:55 AM de DanielaH
Buna ziua, stie cineva de pe aici care este problema cu plata online? Imi spune ca datele cardului sunt gresite si plata esuata! Multumesc
la 11-12-2022 06:55 PM
Salut Vali,
Nu au mai fost raportate probleme de genul asta in ultima perioada. E posibil sa fie o problema cu sistemul de plati. Ai incercat cumva si un alt card? Sau alta metoda de plata a facturii? De exemplu din aplicatia bancii?
11-12-2022 07:07 PM - editat 11-12-2022 07:10 PM
Salutare!
Poți încerca de aici:
https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Dacă tot nu vrea, încearcă și cu alt card.
Despre codul de facturare, ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/ce-este-si-unde-gasesc-codul-de-facturare-16548
Baftă!
la 13-12-2022 09:57 AM
@Vali30, ai reușit să plătești?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor