anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata facturii s-a efectuat fără sa introduc datele cardului

Matei_Andrei
Începător
Am primit un mesaj ca plata facturii s-a efectuat, dar eu nu am introdus datele cardului.
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Ștergi cardul salvat. Mai jos este explicat cum adaugi/ștergi un card. Detalii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2481297-pierdut-cardul-salvat-my-orange-sterg-datele-introduc

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FM
Explorator
Daca a fost efectuata plata, cel mai probabil s-au salvat datele cardului cand s-a platit luna trecuta si de asta s-a efectuat plata fara a mai fi nevoie introducerea datelor de pe card.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Da, dacă ai mai plătit înainte cu el și ai avut salvate datele cardului, plata s-a făcut în mod automat. Și eu am salvat cardul și fac plata în mod automat, deci nu trebuie să-ți faci griji!

Viorel_Baraboi
Începător
Cum pot băga datele de pe card pe aplicație,sunt nou

Matei_Andrei
Începător
Problema este cum pot sa revin la plata cu înscrierea datelor de pe card?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Ștergi cardul salvat. Mai jos este explicat cum adaugi/ștergi un card. Detalii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2481297-pierdut-cardul-salvat-my-orange-sterg-datele-introduc