- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-06-2024 07:03 PM
Hello, are cineva probleme cu aplicatia my orange de doua zile si cu aplicatia orange money? Stiti cum altfel pot achita factura pe luna mai? Mersi
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-06-2024 08:10 PM
@Codrutazzzz: Bun venit în Comunitate. Ai probleme cu accesarea aplicației MyOrange? Ai încercat să accesezi contul tău MyOrange și din platforma web (desktop) dintr-un browser? Poți încerca acesta cu un click aici. Procesul de plată a facturii este similar cu cel din aplicație.
Dacă întâmpini probleme cu accesarea contului, te așteptăm cu detalii despre eroarea returnată. Numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-06-2024 07:14 PM
Care sunt modalităţile de plată a facturii?
Dacă ești client Orange (Orange Romania Communications) află aici care sunt modalitățile de plată a facturii.
Dacă ești client Orange, poţi plăti factura Orange:
- din aplicația My Orange (disponibilă pentru Android şi iOS)
- cu cardul bancar, din contul tău My Orange, secțiunea Consum și facturi - Facturile tale
- cu cardul bancar, direct de pe site-ul nostru, chiar dacă nu ai un cont online, în secțiunea Plătește factura
- prin virament bancar (transferi suma de plată în unul dintre conturile Orange). Poți găsi conturile Orange aici
- prin aplicațiile de Internet/Mobile Banking ale: BCR, ING Bank, BRD GSG, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Citibank, Alpha Bank
- prin debit direct la: ING Bank, BRD GSG, BCR, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania, UniCredit Bank sau Alpha Bank
- la bancomatele ING Bank, Alpha Bank, Banca Transilvania, BRD GSG, BCR și UniCredit Bank.
- cu cardul bancar, prin intermediul aplicaţiilor pentru telefoane mobile 24Pay, un-doi Centru de Plăți, Pago, MobilPay Wallet
- în numerar:
- la orice Orange shop sau Orange store. Caută cel mai apropiat Orange Shop sau alege magazinul Orange din oraşul tău.
- la magazinele care au afişată sigla PayPoint sau un-doi Centru de plăţi
- la terminalele de plată StartPay şi SelfPay
- în benzinăriile OMV și Petrom, prin serviciul oferit de Westaco Expres
- în agenţiile Creditcoop
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-06-2024 08:38 AM
Multumesc, am reusit cu link direct din mail. Dar aplicatia my orange nu functioneaza de cateva zile. Nu arata nimic la facturile mele si nici codul de abonat nu l vad deci cred ca e cv in neregula cu aplicatia. Nici aplicatia orange money nu functioneaza, de regula de acolo plateam si era foarte simplu.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-06-2024 08:42 AM
E bine că ai reușit. Aplicațiile posibil să fie necesar a fi reinstalate /actualizate pentru buna funcționare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
15-06-2024 07:16 PM - editat 15-06-2024 07:17 PM
Salutare!
Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare a aplicației?
Dacă tot nu funcționează ai aici metodele:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-pltesc-factura-orange-online-12
De asemenea, ai aici și alte modalități:
https://www.orange.ro/help/care-sunt-modalitile-de-plat-a-facturii-11
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-06-2024 07:17 PM
Ai incercat dezinstalare aplicației?
Ai incercat o actualizare a aplicației?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-06-2024 09:09 AM
Da, tot nu a functionat din aplicatie. A functionat cu click direct pe link de pe site ul orange.ro. Multumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-06-2024 09:45 AM
Cu plăcere și mă bucur ca ai putut rezolva problema pentru moment.
In aplicatie ce eroare apare ne poți da un screenshot.
O zi frumoasa.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-06-2024 08:10 PM
@Codrutazzzz: Bun venit în Comunitate. Ai probleme cu accesarea aplicației MyOrange? Ai încercat să accesezi contul tău MyOrange și din platforma web (desktop) dintr-un browser? Poți încerca acesta cu un click aici. Procesul de plată a facturii este similar cu cel din aplicație.
Dacă întâmpini probleme cu accesarea contului, te așteptăm cu detalii despre eroarea returnată. Numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2024 08:36 PM
Câte nr are pe spatele cardului?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2024 08:54 PM
@user_17117317: Te rog să detaliezi la ce anume faci referire. Care numere interesează? O seară plăcută.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-06-2024 11:58 PM
Salut @Codrutazzzz, ieri am facut plata facturii din My Orange si nu am avut probleme.
Ce eroare primești? Poti atasat capturi de ecran?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-06-2024 09:10 AM
Nu apar facturile si nicio alta informatie relevanta sa pot plati de acolo. Am re instalat aplicatia si degeaba.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-06-2024 10:08 AM
Nu am mai pățit așa ceva, daca nu poți atașa o captura de ecran nu îmi pot da cu părerea.