anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata facturii prin aplicatia my orange

Codrutazzzz
Junior

Hello, are cineva probleme cu aplicatia my orange de doua zile si cu aplicatia orange money? Stiti cum altfel pot achita factura pe luna mai? Mersi

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Codrutazzzz: Bun venit în Comunitate. Ai probleme cu accesarea aplicației MyOrange? Ai încercat să accesezi contul tău MyOrange și din platforma web (desktop) dintr-un browser? Poți încerca acesta cu un click aici. Procesul de plată a facturii este similar cu cel din aplicație.

Dacă întâmpini probleme cu accesarea contului, te așteptăm cu detalii despre eroarea returnată. Numai bine.

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

Anonim
Neaplicabil

Care sunt modalităţile de plată a facturii?

Dacă ești client Orange (Orange Romania Communications) află aici care sunt modalitățile de plată a facturii.

 

Dacă ești client Orange, poţi plăti factura Orange: 

  • din aplicația My Orange (disponibilă pentru Android şi iOS)
  • cu cardul bancar, din contul tău My Orange, secțiunea Consum și facturi - Facturile tale  
  • cu cardul bancar, direct de pe site-ul nostru, chiar dacă nu ai un cont online, în secțiunea Plătește factura
 
Alte modalităţi de plată a facturii:
  • prin virament bancar (transferi suma de plată în unul dintre conturile Orange). Poți găsi conturile Orange aici
  • prin aplicațiile de Internet/Mobile Banking ale: BCR, ING Bank, BRD GSG, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Citibank, Alpha Bank
  • prin debit direct la: ING Bank, BRD GSG, BCR, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania, UniCredit Bank sau Alpha Bank 
  • la bancomatele ING Bank, Alpha Bank, Banca Transilvania, BRD GSG, BCR și UniCredit Bank.
  • cu cardul bancar, prin intermediul aplicaţiilor pentru telefoane mobile 24Pay, un-doi Centru de Plăți, Pago, MobilPay Wallet
  • în numerar:
    • la orice Orange shop sau Orange store. Caută cel mai apropiat Orange Shop sau alege magazinul Orange din oraşul tău.
    • la magazinele care au afişată sigla PayPoint sau un-doi Centru de plăţi
    • la terminalele de plată StartPay şi SelfPay
    • în benzinăriile OMV și Petrom, prin serviciul oferit de Westaco Expres
    • în agenţiile Creditcoop

Multumesc, am reusit cu link direct din mail. Dar aplicatia my orange nu functioneaza de cateva zile. Nu arata nimic la facturile mele si nici codul de abonat nu l vad deci cred ca e cv in neregula cu aplicatia. Nici aplicatia orange money nu functioneaza, de regula de acolo plateam si era foarte simplu.

E bine că ai reușit.  Aplicațiile posibil să fie necesar a fi reinstalate /actualizate pentru buna funcționare. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare a aplicației?

Dacă tot nu funcționează ai aici metodele:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-pltesc-factura-orange-online-12

De asemenea, ai aici și alte modalități:

https://www.orange.ro/help/care-sunt-modalitile-de-plat-a-facturii-11

Baftă! 

Anonim
Neaplicabil

Ai incercat dezinstalare aplicației?

Ai incercat o actualizare a aplicației?

 

Da, tot nu a functionat din aplicatie. A functionat cu click direct pe link de pe site ul orange.ro. Multumesc 

Anonim
Neaplicabil

Cu plăcere și mă bucur ca ai putut rezolva problema pentru moment.

In aplicatie ce eroare apare ne poți da un screenshot.

O zi frumoasa.

FLo1
#StarMember

@Codrutazzzz: Bun venit în Comunitate. Ai probleme cu accesarea aplicației MyOrange? Ai încercat să accesezi contul tău MyOrange și din platforma web (desktop) dintr-un browser? Poți încerca acesta cu un click aici. Procesul de plată a facturii este similar cu cel din aplicație.

Dacă întâmpini probleme cu accesarea contului, te așteptăm cu detalii despre eroarea returnată. Numai bine.

Câte nr  are pe spatele  cardului?

 

@user_17117317: Te rog să detaliezi la ce anume faci referire. Care numere interesează? O seară plăcută. 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Codrutazzzz, ieri am facut plata facturii din My Orange si nu am avut probleme.

Ce eroare primești? Poti atasat capturi de ecran?

Nu apar facturile si nicio alta informatie relevanta sa pot plati de acolo. Am re instalat aplicatia si degeaba. 

Nu am mai pățit așa ceva, daca nu poți atașa o captura de ecran nu îmi pot da cu părerea.