anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata factura tv

Loredana_7
Începător
Buna ziua! Am plătit factura de tv al unui prieten prin aplicația MyOrange, dar la emailul pe care l-am primit îmi scrie ca am plătit făctura de convorbiri.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Loredana, nu-ți face griji. Dacă acel cod de abonat corespunde abonamentului TV, totul este în regulă. Te mai așteptăm în Comunitate.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bună Loredana! Important este să corespundă codul de abonat cu ce trebuie, pentru că asta este cel mai important. În rest, sunt detalii care nu prea contează! Succes!

DanielaH
Moderator
@Loredana, nu-ți face griji. Dacă acel cod de abonat corespunde abonamentului TV, totul este în regulă. Te mai așteptăm în Comunitate.