la 06-01-2024 09:40 PM
Buna,
Am cont la OTP, si pana luna trecuta (inclusiv), plateam factura Orange din aplicatia Web OTP.
Operatiuni -> Plati utilitati, ca in imaginea atasata.
Luna aceasta, vad ca a disparut, din aplicatie, contul Orange.
Stiti cumva daca se mai pot plati facturile Orange, din aplicatia Web OTP? Si daca da, cum?
Multumesc.
06-01-2024 09:48 PM - editat 06-01-2024 09:55 PM
Lenuta, bun venit in Comunitate!!!
Nu stiu de ce a disparut din acea aplicatie, poate din cauza ca OTP Bank, din cate stiu eu, e in proces de absorbtie de catre Banca Transilvania.
Mai bine instaleaza-ti aplicatia My Orange si plateste de acolo, ai si avantaje, poti intra in concursul Pinata Party sau in acesta https://www.orange.ro/aplicatii/myorange/premiiuimitoarepentruplatiusoare/, iar platile sunt mai rapide.
la 06-01-2024 10:56 PM
Merci.
Ideea e ca eu foloseam modalitatea respectiva de plata (plata prin transfer bancar) pt. a indeplini una din conditiile impuse de contractul pe care il am acum cu OTP (Cont LeZero)
Din acest motiv ma interesa sa pot face plata, prin transfer bancar (cu IBAN), din aplicatia OTP-Web.
06-01-2024 11:59 PM - editat 07-01-2024 12:01 AM
Am inteles, dar din cate am citit despre acest pachet, ideea e sa folosesti contul si cardul aferent lui pt diverse plati, macar una pe luna, cu telefonul sau prin internet banking. Daca au scos din lista Orange, inseamna ca nu mai au o conventie de plata intre cele doua companii. Orange nu are cont la toate bancile. Ai aici lista conturilor in care se pot plati facturile Orange: https://www.orange.ro/help/care-sunt-conturile-n-care-pot-face-plata-facturii-prin-virament-bancar-5... Incearca sa adaugi in aplicatia bancii unul din aceste conturi.
Nu stiu cat timp vei mai avea acea aplicatie si acel pachet, Cont LeZero, pt ca, dupa cum ti-am spus, OTP Bank e absorbita de BT: https://www.zf.ro/banci-si-asigurari/dupa-sapte-luni-discutii-banca-transilvania-ultimii-metri-achiz...
Din cate stiu, acum se lucreaza intens pe partea IT la BT pt a se sincroniza platformele celor 2 banci.
la 06-01-2024 10:07 PM
@lenuta1954: Bun venit în Comunitatea Orange. Dacă dorești să plătești factura doar prin WebOTP, iar ”clientul” predefinit inițial nu mai apare în listă, atunci îți recomnad să îl creezi personal, cu datele de plată (cont bancar) pe care le regăsești în factură, pe verso. E puțin de lucru la început, dar ulterior vei avea clientul creat și plata o poți realiza la fel ca înainte. Succes.
la 06-01-2024 10:52 PM
la 06-01-2024 11:17 PM
Dacă în aplicație nu apare, atunci folosești unul dintre cele valabile și prezentate pe factură. Dacă pe factură nu mai apare, atunci posibil să fie motivul pentru care nu mai există nici în WebOTP. În acest caz alegi un alt cont al Orange România, cu speranța că nu ai comisioane suplimentare pentru plăți interbancare.
la 07-01-2024 02:04 PM
@lenuta1954 daca OTP va fi preluat de BT probabil contul de OTP deținut de Orange a fost închis pentru ca exista unul deja la BT. De altfel poți sa faci "Plata in LEI" din contul OTP si poți pune orice cont de la orice banca deținut de Orange. Pentru mai multe detalii ia legătura cu OTP sau cu sucursala unde ti-ai deschis cardul.
la 07-01-2024 05:57 AM
Salutare!
Și eu îți recomand să folosești My Orange, iar legat de contul OTP, mergi la ei sau poți suna și vezi ce se întâmplă. Probabil au apărut ceva modificări de care va trebui să ții cont.
Baftă!
la 07-01-2024 09:28 AM
Salut,
Intrucat vorbim de aplicatia OTP-ului, orice intrebari sau probleme ai avea, trebuie directionate catre ei.
la 09-01-2024 10:46 AM
@lenuta1954, ai luat legătura cu cei de la OTP? S-a rezolvat/ clarificat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor