anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata factura număr administrat in My Orange

AdiB85
Junior
Bună, am vrut sa plătesc factura pentru unul din numerele ce le administrez in aplicația My Orange, dar in loc sa se plătească factura pe numărul respectiv, îmi apare pe numărul meu suma cu minus (bănuiesc ca și cum as fi plătit in avans). Cum pot face sa transfer suma înapoi pe card sau sa plătesc abonamentul celălalt?
Mulțumesc
9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember
Posibil sa fi fost selectat alt numar sus in aplicatie in momentul in care ai pornit la drum cu plata facturii. E doar o supozitie, binenteles. Se poate de asemenea sa fie un bug de soft pe undeva. :) Cat despre solutie, din pacate aici in comunitate nu stiu daca putem sa te ajutam, pentru ca mare parte dintre noi suntem clienti ca si tine. :) Dar ceea ce poti face, este sa dai un telefon la 300 (relatii clienti), sau sa iei legatura cu cineva pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/), si vezi daca te pot ajuta cumva fie sa anuleze plata (daca banii nu au fost inca retrasi), fie sa-ti ramburseze suma, fie sa mute plata cumva in contul numarului corect.
Client Orange

AdiB85
Junior
Djingo e fix egal cu 0. Îmi apare la Total de plata -105.37 lei… Total facturi neachitate… 😕

arsradu
#StarMember
Djingo e egal cu 0 daca vrei sa-l folosesti doar pe el. Ca sa te ajute un consultant, trebuie sa ceri lucrul asta cu un mesaj de genul “transfer operator”. Si ai de asemenea si varianta apelului la 300. Mult succes! 🙂
Client Orange

AdiB85
Junior
O sa încerc și alte variante. Mulțumesc de răspuns.

arsradu
#StarMember
Sigur. Nicio problema. Te asteptam cu vesti bune in Comunitate. 🙂
Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Mergi într-un Shop sau vorbește la 300. Eu cred că rezolvi relativ repede, pentru că nu văd nicio problemă. Și eu pun bani în avans și chiar zilele trecute am fost întrebat de la Serviciul Clienți dacă vreau să plătesc rate în avans. Asta mă face să cred că se poate ceea ce dorești, deci trebuie un pic insistat! Sigur, depinde și de peste cine dai, dar eu sunt genul de persoană care nu ia de bun ce aude doar de la cineva și apoi mai încearcă. Dacă nu reușești, îți rămân oricum banii pe cont pentru plata următoare. Dacă celălalt număr este tot în contul tău, se vor face plățile oricum, în mod automat. Îți urez succes!

Pololică
#StarMember
Suna la 300. Si eu administrez 3 numere, din care de pe 2 incarc 2 cartele. Dupa fiecare reincarcare platesc sumele aferente, dar, la emiterea noului set de facturi, primele acoperite sunt cele de rate, apoi numarul principal (care nu e al meu, dar nu ma deranjeaza). Colac peste pupaza, in facturile numerelor cu care reincarc, nu apar platile, desi in MyOrange specific numerele. Daca nu te deranjeaza aspectul asta (platile in avans sa fie atribuite numarului principal), la scadenta vei avea de plata doar ce nu e platit.

Viocat
Senior certificat
@Potolica La mine nu au fost probleme, daca se alege corect numarul la inceput pkata la acel numar merge, insa nu am rate. Cred ca la 300 rezolvi (daca nu ai prepay si ai sunat deja de 2 ori), altfel la orange shop.

Pololică
#StarMember
Asa apare la mine. Personal, nu ma deranjeaza ca platile apar pe numarul principal si reincarcarile pe celelalte doua numere. Sunt titularul de contract. Fiecare numar isi plateste singur abonamentul. Si da, platile sunt ... platite pentru abonamentele respective (aleg numarul de telefon si fac plata). Cred ca mai simplu de atat nu cred sa fie.