la 05-10-2022 02:12 PM - editat ultima oară la 05-10-2022 02:19 PM de DanielaH
Buna ziua. Am un nou contract la Dvs cu fibra internet cablu…. As dori sa îmi spuneți cum pot plăti factura. Pentru ca in nu orange nu ma lasă. Nu îmi arată nimic. Îmi cere sa pun numărul de telefon și îmi spune ca deja exista
Ma puteți ajuta?
Mulțumesc
05-10-2022 03:34 PM - editat 05-10-2022 03:44 PM
Salutare!
Trebuie să adaugi abonamentul în contul tău My Orange. Poți face acest lucru din "Setări cont"/ "Adaugă abonament TV sau Internet fix". Va fi necesar să introduci codul de abonat al abonamentului de TV și net. Trebuie să ai un contract sau ceva unde este scris codul de abonat. Dacă nu ai, sună-i pe cei care ți l-au făcut sau la Serviciul clienți și apoi urmezi pașii de mai sus.
Sau poate este deja și îți vine suma de plată pe tot contul. Poși vedea de pe laptop/desktop la Sumar și îți arată în dreapta sus un număr de telefon, apoi dai click pe el și vezi toate serviciile pe care le ai. La mine așa apare!
Iar din aplicație, le poți vedea apăsând pe Sumar-altele-alege serviciu, etc, cum este în poză.
Baftă!
la 05-10-2022 03:20 PM
O solutie de avarie (si rapida, as zice) ar fi aplicatia bancara (pentru a evita penalitatile).
Legat de eroare: ne puteti pune un printscreen (evident, cu acoperirea datelor cu caracter personal)? Cel mai probabil este "un scurt" la crearea contului.
05-10-2022 03:34 PM - editat 05-10-2022 03:44 PM
Salutare!
Trebuie să adaugi abonamentul în contul tău My Orange. Poți face acest lucru din "Setări cont"/ "Adaugă abonament TV sau Internet fix". Va fi necesar să introduci codul de abonat al abonamentului de TV și net. Trebuie să ai un contract sau ceva unde este scris codul de abonat. Dacă nu ai, sună-i pe cei care ți l-au făcut sau la Serviciul clienți și apoi urmezi pașii de mai sus.
Sau poate este deja și îți vine suma de plată pe tot contul. Poși vedea de pe laptop/desktop la Sumar și îți arată în dreapta sus un număr de telefon, apoi dai click pe el și vezi toate serviciile pe care le ai. La mine așa apare!
Iar din aplicație, le poți vedea apăsând pe Sumar-altele-alege serviciu, etc, cum este în poză.
Baftă!
la 06-10-2022 09:45 AM
@sauciuc ai reușit să adaugi abonamentul de net în My Orange? Te-a ajutat răspunsul lui Vio73?
la 22-10-2022 12:33 PM
Aplicatia My Orange este valabila doar pentru smartphone ? Doresc factura proforma pentru plata, unde o pot gasi in site-ul dvs. ? Alte modalitati de plata, nu folosesc ! Astept Factura Proforma si modalitatea de plata ! Va multumesc !
la 22-10-2022 01:39 PM
Cum să fie doar pentru smartphone? Selectezi numărul ( codul) pentru fiecare dintre servicii, mergi jos la facturi, apoi setări facturi și găsești ce trebuie din aplicație. Din web este la facturi și consum și găsești tot ce trebuie, doar că înainte trebuie să selectezi din colțul din dreapta sus numărul sau codul aferent fiecărui serviciu.
la 23-10-2022 10:33 AM
Va multumesc, azi va functioneaza site-ul, ieri nu-mi afisa "detalii cont" pe WEB.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor