la 12-06-2024 09:22 PM - editat ultima oară la 13-06-2024 08:16 AM de DanielaH
Buna seara!
Am efectuat plata facturii in mod eronat catre Telekom... Astfel ca, nu s-a inregistrat plata la Orange Convorbiri. Am contactat orange pe mail insa nu s-a rezolvat ...A mai avut cineva problema aceasta?
la 12-06-2024 10:09 PM
@OSC: Bun venit în Comunitate. Problema se poate întâmpla oricui și în orice împrejurare când nu plătești din contul de client (MyOrange) și alegi un cont aleator ca un virament.
Ce ai de făcut? Plătești factura la Orange ca să nu rămâi restant și cu servicii suspendate (preferabil din MyOrange), iar cu Telekom demarezi cu o cerere un proces de restituire a sumei plătite /direcționate involuntar. Problema e că nu știu să existe vreo obligație ca la un virament considerat greșit de către plătitor, beneficiarul să fie obligat la restituirea sumei. Deci rămâne un fel de "amiabilă" cu cei de la Telekom. Succes.
la 12-06-2024 09:37 PM
Salut!
Dacă am înțeles bine, ai fost client Telekom și faci parte dintre clienții cedați către Orange. Dacă ai făcut plata către Telekom, nu vad cum ar putea sa rezolve Orange, fiind vorba de 2 companii diferite.
Nu am fost niciodata client Telekom si nu stiu daca Telekom ti-i returnează fără sa-i ceri, insa, cred ca la Telekom ar trebui sa vorbești sa-ti recuperezi banii și sa faci plata corect pentru a nu avea vreo surpriza sa-ti fie suspendat abonamentul, lucru care ar presupune și o taxa de reconectare.
la 12-06-2024 10:09 PM
@OSC: Bun venit în Comunitate. Problema se poate întâmpla oricui și în orice împrejurare când nu plătești din contul de client (MyOrange) și alegi un cont aleator ca un virament.
Ce ai de făcut? Plătești factura la Orange ca să nu rămâi restant și cu servicii suspendate (preferabil din MyOrange), iar cu Telekom demarezi cu o cerere un proces de restituire a sumei plătite /direcționate involuntar. Problema e că nu știu să existe vreo obligație ca la un virament considerat greșit de către plătitor, beneficiarul să fie obligat la restituirea sumei. Deci rămâne un fel de "amiabilă" cu cei de la Telekom. Succes.
12-06-2024 10:17 PM - editat 12-06-2024 10:20 PM
Salut,
Cum ai făcut plata către Telekom?
In cazul in care ai făcut plata bancar trebuia să anunți banca imediat.
Rămâne să contactezi Telekom și să oferi dovada platii in vederea restituirii acesteia.
la 13-06-2024 05:20 AM
Salutare!
Plătești factura din My Orange și vezi apoi cum rezolvi cu Telekom, pentru că sunt companii diferite. La Telekom depui o cerere de restituire a sumei respective și vor trebui să îți vireze suma înapoi pe card.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor