anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata eronata catre Telekom in loc de Orange

OSC
Începător

Buna seara! 

Am efectuat plata facturii in mod eronat catre Telekom... Astfel ca, nu s-a inregistrat plata la Orange Convorbiri. Am contactat orange pe mail insa nu s-a rezolvat ...A mai avut cineva problema aceasta?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@OSC: Bun venit în Comunitate. Problema se poate întâmpla oricui și în orice împrejurare când nu plătești din contul de client (MyOrange) și alegi un cont aleator ca un virament.

Ce ai de făcut? Plătești factura la Orange ca să nu rămâi restant și cu servicii suspendate (preferabil din MyOrange), iar cu Telekom demarezi cu o cerere un proces de restituire a sumei plătite /direcționate involuntar. Problema e că nu știu să existe vreo obligație ca la un virament considerat greșit de către plătitor, beneficiarul să fie obligat la restituirea sumei. Deci rămâne un fel de "amiabilă" cu cei de la Telekom. Succes. 

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Jay
Campion certificat

Salut!

Dacă am înțeles bine, ai fost client Telekom și faci parte dintre clienții cedați către Orange. Dacă ai făcut plata către Telekom, nu vad cum ar putea sa rezolve Orange, fiind vorba de 2 companii diferite. 

Nu am fost niciodata client Telekom si nu stiu daca Telekom ti-i returnează fără sa-i ceri, insa, cred ca la Telekom ar trebui sa vorbești sa-ti recuperezi banii și sa faci plata corect  pentru a nu avea vreo surpriza sa-ti fie suspendat abonamentul, lucru care ar presupune și o taxa de reconectare. 

FLo1
#StarMember

@OSC: Bun venit în Comunitate. Problema se poate întâmpla oricui și în orice împrejurare când nu plătești din contul de client (MyOrange) și alegi un cont aleator ca un virament.

Ce ai de făcut? Plătești factura la Orange ca să nu rămâi restant și cu servicii suspendate (preferabil din MyOrange), iar cu Telekom demarezi cu o cerere un proces de restituire a sumei plătite /direcționate involuntar. Problema e că nu știu să existe vreo obligație ca la un virament considerat greșit de către plătitor, beneficiarul să fie obligat la restituirea sumei. Deci rămâne un fel de "amiabilă" cu cei de la Telekom. Succes. 

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Cum ai făcut plata către Telekom?

In cazul in care ai făcut plata bancar trebuia să anunți banca imediat.

Rămâne să contactezi Telekom și să oferi dovada platii in vederea restituirii acesteia.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Plătești factura din My Orange și vezi apoi cum rezolvi cu Telekom, pentru că sunt companii diferite. La Telekom depui o cerere de restituire a sumei respective și vor trebui să îți vireze suma înapoi pe card.

Baftă!