anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata am facut-o online, trebuia sa trec ref. 5111384843

elenadumitrescu
Începător

Am trecut ref. din luna trecuta, nu am schimbat reful si am platit online, bani sunt virati in ref. 5082708594/ 08.09.2025.

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

Elena, bun venit in Comunitate!!!

Ma gandesc ca, chiar daca banii au fost trimisi pe un alt numar de ref., au ajuns tot in contul tau, pt ca e pe numele tau si numarul tau. 

Cel mai bine ar fi sa platesti abonamentul din My Orange, ca sa eviti astfel de situatii.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Verifică dacă apar serviciile ca fiind plătite! Trebuie să plătesti pe viitor din My Orange, pentru că este mai simplu și ai și ceva beneficii. Iar dacă nu o faci, trebuie un pic mai multă atenție.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Verifica codul de abonat. La platile online (pe firma) platesc Cod Client+Referinta (sau nr factura). Constant e Codul de client. Daca ai codul de abonat trecut corect, alocarea va fi, in cel mai rau caz, putin intarziata.

Recomandarea mea ar fi sa urmaresti zilele astea in MyOrange. In cazul in care nu vezi pana vineri vreo modificare, ar fi doua variante de facut:

 

DanielaH
Moderator

@elenadumitrescu, apare plata în contul My Orange? Este totul în regulă?