la 09-09-2025 03:36 PM - editat ultima oară la 09-09-2025 04:26 PM de DanielaH
Am trecut ref. din luna trecuta, nu am schimbat reful si am platit online, bani sunt virati in ref. 5082708594/ 08.09.2025.
la 09-09-2025 04:06 PM
Elena, bun venit in Comunitate!!!
Ma gandesc ca, chiar daca banii au fost trimisi pe un alt numar de ref., au ajuns tot in contul tau, pt ca e pe numele tau si numarul tau.
Cel mai bine ar fi sa platesti abonamentul din My Orange, ca sa eviti astfel de situatii.
la 09-09-2025 04:23 PM
Salutare!
Verifică dacă apar serviciile ca fiind plătite! Trebuie să plătesti pe viitor din My Orange, pentru că este mai simplu și ai și ceva beneficii. Iar dacă nu o faci, trebuie un pic mai multă atenție.
Baftă!
la 09-09-2025 04:37 PM
Salutare!
Verifica codul de abonat. La platile online (pe firma) platesc Cod Client+Referinta (sau nr factura). Constant e Codul de client. Daca ai codul de abonat trecut corect, alocarea va fi, in cel mai rau caz, putin intarziata.
Recomandarea mea ar fi sa urmaresti zilele astea in MyOrange. In cazul in care nu vezi pana vineri vreo modificare, ar fi doua variante de facut:
la 11-09-2025 11:33 AM
@elenadumitrescu, apare plata în contul My Orange? Este totul în regulă?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor