22-06-2023 09:05 AM - editat 22-06-2023 12:22 PM
Buna ziua!
Acum cateva luni am prelungit un abonament luand un telefon si in acelasi timp am mai facut un abonament tot pe numele meu cu tot cu telefon. Deci... in total 2 telefoane si 2 abonamente pe acelasi cont... eh si acum incepe distractia.
Am pus o suma de bani sa inchid ratele la un tel. din 2 telefoane si mi le-a ametit incat nici eu numai stiu ce am achitat si ce nu. Mi sa deschis rata abonamentului din anul 2021. Nu avea nici o legatura una cu alta stiu. In plus suma de bani achitata in magazin nici la acest moment nu apare ca fiind achitata, eu apar cu restanta , iar raspunsul la apel 300 a fost urmatorul: se va rezolva nu stiu cand dar se va rezolva ca a fost o eroare de sistem.
Bun... continuam. La acest moment trebuia sa raman cu o singura rata . Numai conteaza sa zicem. Acum pe 12 06. Am pus suma integrala de bani pentru ambele rate in cont si mi sa spus timp de 7 zile sa astept si se vor aloca acesti bani ratelor. Ei bine... este a 8a zi si banii sunt pe cont iar raspunsul este pe masura. IERI : << DOAMNA, DAR A TRECUT ZIUA?? ASTEPTATI>> eu , astept, am intrat in a 8a zi.... de asteptare.
Ce este de facut??? Este cea mai mare greseala a mea crezand ca Orange-ul este serios.
Voi a-ti mai trecut prin asta? Cum a-ti procedat? Numai stiu ce sa fac?! Cand vorbesc cu un reprezentant orange zici ca vorbesc cu un copil de 5 ani care nu stie nimic la propriu.
Va multumesc , astept parerile voastre si indrumarile daca e cazul
la 09-07-2023 07:13 AM
Amin!!!!! A ți reușit în sfârșit sa închideți ratele. Va mulțumesc, a durat ceva și SPER ACUM SA NU LE MAI DEBLOCATI CA DATA TRECUTA.
ACUM....CU ADRESA CE FACEM??? CA NU LOCUIESC IN CER...ADRESA CAND O MODIFICATI?
03-07-2023 01:28 PM - editat 03-07-2023 01:32 PM
nu vi se pare ciudat ca numai dumneavostra aveti problema asta ?
SI DA AVETI DREPTATE ca "muncitorii" din magazinu Orange nu au stiut sa va "manevreze" bani - dar aveti variante prezentate de prietenii nostri de pe Comunitate - trebuie doar sa vreti sa le aplicati .
la 03-07-2023 01:34 PM
Eu numai inteleg nimic. In magazin mi-au cerut ca banii 182.72 obligatoriu sa ii platesc cash sau card. Am platit cash, apoi inca apar restanta in conditiile in care mi sa spus clar si scrie si pe chitanta ca acesti bani sunt pt rate, este o suma totala din care sau scazut cei 182.72 si diferenta erau rate lunare.
De ce cand am achitat integral toate ratele nu mi sa zis si de astia?? din contra mi-au zis ca sa nu ii platesc ca sunt achitati deja....
03-07-2023 01:43 PM - editat 03-07-2023 01:44 PM
au gresit !!! Cristina ----- au zis ca fac , dar au directionat banii pentru facturi in loc pentru plata integrala RATE ! Dar tu poti sa rezolvi greseala lor nu prin amenintari sau proces la tribunal...
03-07-2023 01:54 PM - editat 03-07-2023 01:55 PM
Dar nu au zis asta ! Au zis ca atat mai am de plata si se vor inchide ratele!. Am pus exact cat au zis si asteptam sa se inchida dar e mult pt mine ca cei de la plati sa sustina ca eu nu figurez cu rate, dar in schimb in aplicatia orange sunt restanta din luna martie. Si doamna draguta de pe chat mi-a comunicat ca nu tine de ea si nu stie. Gata problema!
Macar sa mi se zica , am gresit sau alocat prost. 182.72 lei . Dar ei imi spun ca nu stiu nimic cei de la plati ca la ei nu am rate, dar eu apar cu rata neinchisa.
Normal ca procedez asa. In magazin imi arata ca banii sunt conform facturii si chitantei pt rate si azi dupa atatea luni de zile spun ca nu e adevarat ca au gresit in magazin cand mi-au dat factura si chitanta. de fapt erau pentru servicii si eu am factura si chitanta pt rate.
Ca sa numai zis ca tot de atunci ma rog de orange sa imi schimbe nr apartamentului . In magazin spun ca la apel 300+ mail , aici la apel 300 zic mail si la mail din februarie tot apartament 47 am.... Cate sute de mailuri sa mai trimit??? Cu cine sa vorbesc? au trecut ceva luni din februarie pana in iulieee.... am intrat in luna iulie
03-07-2023 01:56 PM - editat 03-07-2023 01:58 PM
atunci daca erau banii pt servicii si nu rate, inseamna ca eu nu am achitat nimic si eu nu am nici o dovada :-))) am dat de alta problema... pf
ca daca au facut redirectionarea gresit...oare cine plateste dobanda??? daca au gresit si trebuia servicii eu ce am platit???
la 03-07-2023 02:04 PM
INCEP sa cred ca ai inteles.... din pacate dobanda este dobanda restanta este restanta Da corect nu esti vinovata... dar poti indrepta SCOATE / RETRAGE BANI DIN CONT si fa plata expres pentru RATE ( tura asta poate gasesti angajati destepti)
la 03-07-2023 02:17 PM
Au retras banii din cont aferenți ratelor. Nu am ce sa retrag....au alocat tot mai puțin Cash ul din magazin 182.72 care nimeni nu știe ce e cu ei. Asa mi se zice
la 03-07-2023 02:32 PM
deci... situatia actuala e urmatoarea. Am sunat miau zis sa pun suma x, suma care mi-au zis ca se vor inchide toate ratele inclusiv cu valoarea cash din magazin de 182.72 lei si numai am rate. Bun, banii sau alocat ratelor. Ceea ce mi-au zis sa pun pe cont, si ...a ramas rata unui singur telefon cea unde am platit cash in magazin cu factura si chitanta. Aici nu se poate inchide rata pt ca nimeni nu stie nimic. La plati zic ca numai am rate dar in aplicatie figurez ca restanta din martie.
03-07-2023 03:19 PM - editat 03-07-2023 03:43 PM
<<Va rog frumos sa ma scuzati. Am verificat si acea suma ar fi trebuit sa fie in contul pentru rate. Va rog sa imi acordati cateva momente pentru a lua legatura cu colegii mei din departamentul dedicat>>
SI EU CE FAC DRAGA DOAMNA??? CAND SE VA REZOLVA CA DIN MARTIE TOT ASTEPT....
SI ADRESA, ADRESA CUM RAMANE CU EA ?? LOCUIESC LA 37 NU LA 47!
07-07-2023 02:17 PM - editat 07-07-2023 02:19 PM
Am făcut sesizare la ANCOM am nr de înregistrare... și distracția continua
Rata la un telefon e achitata,
Rata la al doilea telefon, banii achitați în magazin neachitate din martie 2023 cu toate ca am dat scanata factura și chitanta sa regleze problema,
Iar adresa încă nu e modificata. Locuiesc în cer ca apartamentul 47 în blocul asta nu exista.
Bun....
A venit factura ....cu rata la un telefon dar Rata telefonului achitat apare pe factura.
Și adresa din cer.
Eu ce sa inteleg? Figureze cu rata achitata la un telefon care e neachitate din martie pe aplicație cu toate ca am factura și chitanta pt acei bani și apar cu achitat la alt telefon. Plus adresa din cer ! Cred ca am înțeles bine....
la 07-07-2023 04:22 PM
Te felicit pentru sesizarea facuta catre ANCOM. Cu aceasta retea plina de incompetenti, nu ai alta solutie. Asteapta raspunsul ANCOM, nu-ti va parea rau. Da-ne un update cand se rezolva situatia
la 07-07-2023 04:32 PM
Daca nu as trece si eu prin ceva similar, as zice ca nu este adevarat ce scrii aici. Cum? Cum poate avea o companie NUMARUL 1 (si fibra si mobil 😉 ) asa angajati INCOMPETENTI si buni de nimic, zici ca i-au luat de pe strazi.
Eu nu inteleg de ce oamenii care nu isi fac treaba nu sunt concediati. Chiar ar trebui sa se afle odata cine este in spatele acestor probleme si sa fie sanctionat.
Cand a preluat Orange partea de Fix a Telekom-ului, m-am bucurat. Acum atat de rau imi pare.... In 10 ani de Telekom am sunat o singura data la relatii cu clientii pentru ca a ruginit antena si nu mai aveam semnal la tv. De cand sunt la Orange/Oroc, cred ca am sunat de 100 de ori la serviciul clienti
la 07-07-2023 10:52 PM
la 07-07-2023 11:13 PM
Scrie te rog povestea pe scurt. Ce s-a întâmplat? Parca mai era un topic, dar nu îl mai găsesc acum...
07-07-2023 11:17 PM - editat 07-07-2023 11:39 PM
Daa, e continuarea de aici....nu se aloca banii din cont ratelor din cauza erorilor de sistem sau bataie de joc si popcorn
Si pe scurt după postarea mea cu distractia continua au modificat valoarea facturii pe aplicație și pe factura apare rata neinchisa la telefonul care trebuia închisă.
Le au făcut **beep**
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor