la 09-07-2023 01:58 PM
Bună,
Am trecut de pe abonament pe prepay întrucât a trebuit sa plec din tara și nu ma mai întorc. Am primit confirmarea prin telefon ca abonamentul meu o sa se închidă pe data de 1 iulie, asa și a fost dar din păcate sa dezactivat și numărul, ei au spus ca se afla în stadiul de preactivare, și ca trebuie sa reincarc cartela cu o opțiune roaming de min 12€ ca să pot sa plătesc ultima factura din abonament. Iar acum nu pot sa plătesc nici o factura pentru ca numărul acuma rezulta pe prepay nu pe abonament. Ce fac în căzut asta? Ma poate ajuta cineva? Mulțumesc anticipat. Deja nu mai știu unde sa ma duc sa caut informații, au trecut atâtea zile și tot nu se rezolva nimic.
la 09-07-2023 02:48 PM
Denisa, bun venit in Comunitate!!!
Daca te-au trecut deja pe prepay, inseamna ca nu mai ai nimic de plata. Abonamentul se plateste in avans, deci se presupune ca ai platit deja ultima factura. Daca, totusi, banuiesti ca mai e ceva de plata, roaga pe cineva din tara sa mearga la un magazin Orange sa intrebe daca mai e ceva de plata pe fostul abonament si sa achite pt tine.
la 09-07-2023 03:50 PM
@Denisa3: Bun venit în Comunitate. Să înțeleg că ai SIM-ul cu tine, iar deși abonamentul este închis, contul de prepay NU este activ. Nu știu de ce, dar problema n-o vei rezolva decât în țară: SIM-ul trebuie să ajungă în țară: atât pentru activare cât și pentru o asociere (zic recomandată) cu un cont MyOrange. Vechea asociere (dacă a existat) nu mai este valabilă. Așadar, dacă mai vrei numărul SIMul trebuie să ajungă în țară. Activarea ulterioară cu o opțiune prepay este altă poveste. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor