la 11-11-2023 09:20 AM - editat ultima oară la 12-11-2023 08:59 AM de DanielaH
Buna.Pana acum am putut vizualiza si descarca analiza apelurilor traficul detaliat.Dupa ultima factura emisa nu mai pot face acest lucru nu mai pot vizualiza nici facturile vechi imi apare doar codul de abonat nr de telefon.
11-11-2023 09:57 AM - editat 11-11-2023 09:58 AM
Salut Ionela,
Ai incercat cumva si din versiunea web de My Orange? Eventual de pe un calculator. De acolo merge?
la 11-11-2023 10:43 AM
@Ionela81: Sunt ceva probleme încă neremediate, atât pe vizualizare "detalii convorbiri" și deja destul de vechi pe parte de "descărcare detalii", atât aplicație cât și pe web. Poți încerca în schimb "trimitere pe email". Ar trebui să funcționeze.
la 15-11-2023 08:40 AM
Buna.Multumesc pentru raspuns.Acum in aplicatia my orange la servicii fixe cat si mobile apare suspendat.Multumesc
la 15-11-2023 09:00 AM
Încearcă / verifică după-amiază. Posibil să se remedieze. La mine (APP pe număr de mobil) astăzi arată ”detaliile convorbirilor”, însă ”descarcă informații” este doar cu rol informariv (label), fără ceva ulterior care să se întâmple (adică să se poată salva).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor