la 15-01-2023 01:51 PM - editat ultima oară la 16-01-2023 08:58 AM de DanielaH
Va rog frumos sa rezolvați cu aplicația my Orange nu pot sa plătesc factura . Problema persista de 3 luni . Mulțumesc frumos!
la 15-01-2023 03:02 PM
Salut Hector.
Ce se intampla cand incerci sa platesti factura?
la 15-01-2023 03:23 PM
Salutare!
Până rezolvă, încearcă de aici ( dacă ai servicii Orange Romania):
https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
Sau de aici ( dacă ai Orange Romania Communications) :
https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Despre codul de facturare, ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/ce-este-si-unde-gasesc-codul-de-facturare-16548
Baftă!
la 15-01-2023 03:26 PM
Salut @Hector,
Poti sa platesti factura Orange si din alte aplicatii ca PAGO sau 24PAY, ambele le gasesti in Magazin Play sau App Store. Mai ai nevoie sa te ajutam si cu altceva?
la 15-01-2023 04:27 PM
Hector, bun venit în Comunitate!!!
Aplicația My Orange este actualizată? Ai incercat sa o dezinstalezi și să o reinstalezi?
De pe varianta desktop a My Orange (www.orange.ro) poți să plătești?
Noi suntem clienți Orange, ca și tine, deci nu putem sa te ajutăm decât dandu-ți sfaturi din experiența noastră.
la 16-01-2023 10:17 AM
@Hector, ai reușit să plătești? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor