anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot descarca factura.

flormed
Începător
Nu pot descarca factura. Sa schimb furnizorul?
7 Răspunsuri 7

Miha_Z
#StarMember
Pentru o problema minora tu vrei sa schimbi furnizorul? Poate fi o problema de moment și să nu meargă a fi accesata factura. Încearcă următorii pași și vezi daca merge. Poți să descarci factura ta Orange din contul tău My Orange, secțiunea ”Consum și facturi”. Trebuie sa intri în ramura Facturi, apoi să apeși pe cele trei puncte din partea dreaptă a ecranului, ”...” În dreptul fiecărei facturi pentru fiecare număr de telefon, apasă butonul ”...” și poți alege următoarele variante: ”descarcă factura” dacă vrei să să descarci factura; ”descarcă detalii factură” dacă vrei să descarci factura cu detaliile convorbirilor; ”trimite pe email” dacă vrei să primești factura fără detalii la o adresă de email.

svetalex
Maestru
Salut! Încerci să descarci factura din aplicația My Orange de pe telefon sau de pe versiunea web? ce eroare/mesaj primești? Uite aici pașii pe care trebuie să îi urmezi: https://www.orange.ro/help/cum-descarc-factura-mea-orange-7828 Te așteptăm să revi cu vești.

Pololică
#StarMember
Facturile (in cont, atat in aplicatie, cat si in versiunea web) sunt disponibile la o zi-doua dupa emitere. Deci daca astazi. 26.04 ti s-a emis factura, mai stai pana pe 28 (pe parcusul zilei) sa vezi daca iti apare. Asa se intampla la mine (nu doar la Orange, ci si la Enel, Engie sau Digi): trebuie sa astept o zi ca sa vad factura (nu suma, factura fiscala).

mihai_13
Maestru
nu are rost - mai bine schimba "furnizorul" - nu te lasa fii bad 🙂 - ce colegi de retea avem .

And04
Senior
Salutare, @flormed Personal nu cred ca e un motiv intemeiat pentru a schimba furnizorul. Asa cum a mai mentionat cineva, daca factura s-a emis azi sau ieri, e posibil sa nu poata fi descarcata pentru ca nu au trecut 48 de ore de la emitere. Toate cele bune!

FLo1
#StarMember
Dacă nu vă amintiți (cam cu 2 ani în urmă), unii au fost deranjați de ”cănile de cafea ale Orange” pe motiv că erau consumatoare de.... tonner. :))) Acestea apăreau în emailul de confirmare a plății.... și mai apar încă. Dar libertatate de opinie și alegere este deplină pentru fiecare.

DanielaH
Moderator
@flormed, ai reușit să descarci factura? Dacă nu, te așteptăm cu mai multe detalii. Este vorba despre o factură Orange sau Orange Romania Communication? De unde încerci s-o descarci? Primești vreun mesaj de eroare? Când s-a emis factura?