anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mi se restituie suma. Din luna noiembrie își bat joc de mine

Alina83
Junior

Își bat joc de mine, au suma pe care trebuie sa o restituie către mine în valoare de 347,36 RON. Ma pune sa aștept iar 30 de zile lucrătoare, ma mint ca nu pot restitui în revolut, după ce au cerut contul bancar și au spus ca este în regula revolut. Din luna noiembrie ma chinui sa mi recapăt suma care mi se cuvine. Nu va faceți oameni buni abonamente la ăștia, nu plătiți facturi în avans, sunt niște excroci. Am sa fac reclamație către toate instituțiile statului competente, ca nu se mai poate asa ceva. O pun pe dna sa mi repete nr contului și ma minte ca, nu va pot repeta pentru ca sunt date cu caracter personal,pai îți dua eu acordul, de unde ea nici nu a notat. Am înregistrat toată conversația, am tot înregistrat. 

9 Răspunsuri 9

Razvan
#StarMember

Salutare! Depune fizic o solicitare de restituire a sumei in contul tău sau online din My Orange sau din secțiunea Contact

Îmi pare rău de cele întâmpinate de tine, dar cred că cu o atitudine pozitivă vei reuși să-ți recuperezi suma de bani cuvenită. Toate cele bune! O zi binecuvântată! 

Credeți că este prima oara din noiembrie când eu le sesizez? Va spun, este a 5 a sesizare. 

MihaiC99
Cunoscător

Nu cred că o atitudine pozitivă va duce la recuperarea banilor mai repede, ci mai degrabă o atitudine negativă.

Nu e normal ca un furnizor să nu restituie o sumă după 3 luni de zile.

Ar trebuie sa le mai sesizezi din când în când problema in scris pentru a grăbi lucrurile.

https://www.orange.ro/contact/ 

Razvan
#StarMember

Eu vă cred, dacă nu vor să accepte contul de Revolut, vă pot vira banii prin mandat poștal. Eu recomand să insistați, în scris, nu verbal. Succes!

Am trimis alt cont, acum trebuie alte 30 de zile lucrătoare. 

Întrebarea este, de ce nu au spus ca nu se accepta cont revolut? Atunci acceptam mandat poștal, era mai simplu. Te duc cu vorba și atât, ca poate renunti. Am solicitat atât în scris cât și verbal. 

Gabubu
Angajat Orange

Buna @Alina83,

Motivul pentru care Orange Romania, inclusiv si celelalte companii de telecomunicatii, nu accepta Revolut este datorita faptului ca acesta nici nu este o banca din Romania, cum este BCR-ul, BRD-ul, BT-ul si asa mai departe. Cand se solicita restituirea soldului, este obligatoriu sa ai un card emis de catre o banca Romaneasca, nu din alte tari cum este Revolut-ul.

Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii si iti doresc o zi placuta!
Gabubu

Razvan
#StarMember

@Gabubu, din decembrie 2024, Revolut a deschis o sucursală în România și toate conturile au primit IBAN românesc. Revolut oferă IBAN românesc de câțiva ani, de când închiriaseră de la Libra Bank.

În situația dată, poate și ORO va accepta Revolut ca metodă de rambursare a soldurilor negative, ale clienților, existente. 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Alina83,

Avand in vedere ca a trecut foarte mult timp de la solictarea ta si nu a fost rezolvata îți recomand sa depui reclamație la ANPC. https://eservicii.anpc.ro/Depune-Cerere?serviciupagesize=8&serviciufilter-Category=Reclamatii+Consum...

Inteleg cat de frustrant este, daca as fi patit la fel in 30 de zile as fi facut sesizarea.

Poti folosi liniștită IBAN de Revolut, singura condiție e sa-ti aparțina si/sau sa fie in RON contul respectiv.

DanielaH
Moderator

@Alina83, ne poți trimite, te rog, codul de abonat în mesaj privat să rugăm și noi colegii să verifice situația ta?