la 18-02-2025 11:54 AM
Își bat joc de mine, au suma pe care trebuie sa o restituie către mine în valoare de 347,36 RON. Ma pune sa aștept iar 30 de zile lucrătoare, ma mint ca nu pot restitui în revolut, după ce au cerut contul bancar și au spus ca este în regula revolut. Din luna noiembrie ma chinui sa mi recapăt suma care mi se cuvine. Nu va faceți oameni buni abonamente la ăștia, nu plătiți facturi în avans, sunt niște excroci. Am sa fac reclamație către toate instituțiile statului competente, ca nu se mai poate asa ceva. O pun pe dna sa mi repete nr contului și ma minte ca, nu va pot repeta pentru ca sunt date cu caracter personal,pai îți dua eu acordul, de unde ea nici nu a notat. Am înregistrat toată conversația, am tot înregistrat.
la 18-02-2025 12:32 PM
Salutare! Depune fizic o solicitare de restituire a sumei in contul tău sau online din My Orange sau din secțiunea Contact
Îmi pare rău de cele întâmpinate de tine, dar cred că cu o atitudine pozitivă vei reuși să-ți recuperezi suma de bani cuvenită. Toate cele bune! O zi binecuvântată!
la 18-02-2025 08:00 PM
Credeți că este prima oara din noiembrie când eu le sesizez? Va spun, este a 5 a sesizare.
la 18-02-2025 02:19 PM
Nu cred că o atitudine pozitivă va duce la recuperarea banilor mai repede, ci mai degrabă o atitudine negativă.
Nu e normal ca un furnizor să nu restituie o sumă după 3 luni de zile.
Ar trebuie sa le mai sesizezi din când în când problema in scris pentru a grăbi lucrurile.
la 18-02-2025 09:54 PM
Eu vă cred, dacă nu vor să accepte contul de Revolut, vă pot vira banii prin mandat poștal. Eu recomand să insistați, în scris, nu verbal. Succes!
la 18-02-2025 11:33 PM
Am trimis alt cont, acum trebuie alte 30 de zile lucrătoare.
Întrebarea este, de ce nu au spus ca nu se accepta cont revolut? Atunci acceptam mandat poștal, era mai simplu. Te duc cu vorba și atât, ca poate renunti. Am solicitat atât în scris cât și verbal.
la 19-02-2025 08:51 AM
Buna @Alina83,
Motivul pentru care Orange Romania, inclusiv si celelalte companii de telecomunicatii, nu accepta Revolut este datorita faptului ca acesta nici nu este o banca din Romania, cum este BCR-ul, BRD-ul, BT-ul si asa mai departe. Cand se solicita restituirea soldului, este obligatoriu sa ai un card emis de catre o banca Romaneasca, nu din alte tari cum este Revolut-ul.
Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii si iti doresc o zi placuta!
Gabubu
la 21-02-2025 01:12 AM
Dar când factura este plătită de pe un cont revolut, de ce este acceptat? Dacă contul este pe numele meu și cum a scris și un domn, revolut are mai nou sucursala în România.
Oare este asa simplu ca toți cei ce răspund la telefon sa ia în bătaie de joc și sa nu înapoieze o suma de bani care trebuie restituita? Asa cum fac și când încheie un contract, ceri ca, client lux de amănunte absolut tot legat de abonamentul tău și te trezești ca, pur și simplu ai fost mințit.... Nu toți oamenii sunt asa, posibil asa sunt instruiți pentru a își păstra job ul....
19-02-2025 03:21 PM - editat 19-02-2025 07:57 PM
@Gabubu, din decembrie 2024, Revolut a deschis o sucursală în România și toate conturile au primit IBAN românesc. Revolut oferă IBAN românesc de câțiva ani, de când închiriaseră de la Libra Bank.
În situația dată, poate și ORO va accepta Revolut ca metodă de rambursare a soldurilor negative, ale clienților, existente.
la 20-02-2025 05:50 PM
Salut @Alina83,
Avand in vedere ca a trecut foarte mult timp de la solictarea ta si nu a fost rezolvata îți recomand sa depui reclamație la ANPC. https://eservicii.anpc.ro/Depune-Cerere?serviciupagesize=8&serviciufilter-Category=Reclamatii+Consum...
Inteleg cat de frustrant este, daca as fi patit la fel in 30 de zile as fi facut sesizarea.
Poti folosi liniștită IBAN de Revolut, singura condiție e sa-ti aparțina si/sau sa fie in RON contul respectiv.
la 21-02-2025 12:56 AM
Va mulțumesc frumos pentru răspuns și amabilitate! Chiar este frustrant ceea ce se întâmplă, aștept atâta timp, am ajuns sa dau conturi bancare atât personale cât și a fiicei mele, tot sa se soluționeze. Greșeală mea ca am adăugat sume în plus, dacă m au transferat am întrebat se poate transfera și suma ramase pe cont, răspunsul fiind nu, doar cont bancar s au mandat poștal. Din noiembrie tot sesizări, telefoane, acum îmi spune ca sesizarea este soluționată și ca banii sunt virați într un cont Libra, i am explicat ca, nu dețin asemenea cont,am specificat ca am cont revolut, au cerut cont revolut, acum au spus c anu se pot vira pe revolut sa dau alt cont, am dat contul fiicei mele, a specificat ca, mai durează încă 30 de zile lucrătoare. Pai este greșeală mea? Faceți ceva sa se rezolve mai urgent, răspunsul a venit imediat:nu se poate. Totuși nu sunt 10 lei sunt peste 300 de lei. Sa va arat capturi de ecran, va cruciti, eu le spun ce suma trebuie sa se vireze, ei spun suma 200 lei, pana la urma au spus suma corecta, ei spun ca se rezolva imediat, suntem la Sf lunii februarie... Înregistrări nu mai spun, am ajuns sa fiu disperata sa am probe, niciodată nu am înregistrat în toată viata mea pana când m am confruntat cu aceasta problema.
Sa nu mai spun când am încheiat noul contract Orange cât am fost mintita de către un domn cu care am încheiat contractul, a spus ca, factura va veni cel mult 140 mie îmi venea 180,am stat pe telefoane pana am găsit un domn amabil, sa-mi spună,aveți hbo max, nu am cerut asa ceva, aveți servicii suplimentare, nu am cerut asa ceva, aveți fixul d plata, pai au spus ca este gratuit.... Cum se mai poate avea încredere în acesta companie Orange?
În odată va mulțumesc pentru sfat, am sa l iau în considerare!
la 20-02-2025 06:30 PM
@Alina83, ne poți trimite, te rog, codul de abonat în mesaj privat să rugăm și noi colegii să verifice situația ta?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor