la 30-09-2023 01:11 AM
la 30-09-2023 01:29 AM
@Ionela81: Bun venit în Comunitate. Ai încercat din aplicația MyOrange sau din contul web MyOrange? La mine e ok pe aplicație (vezi foto), deși pentru detalii mai multe este necesar să descarci varianta excel a fișierului cu detaliile despre consum. Te așteptăm cu detalii. Numai bine.
la 30-09-2023 01:37 AM
Am aplicatia instalata si am incercat si pe web.Cand descarc factura analiza apeluri imi apar doar caractere.
la 30-09-2023 05:51 AM
Cu ce program deschizi fisierul? Alte fisiere de acelasi tip sunt afisate ok pe acelasi dispozitiv? Pana acum a mers, in aceleasi conditii de test?
la 30-09-2023 06:33 AM
Salutare!
Incearcă să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația sau delogare/ relogare și vezi ce face.
Eventual incearcă să deschizi documentul în PDF cu alt program/ aplicație.
Baftă!
la 30-09-2023 09:20 AM
@Ionela81: Fișierul descărcat este excel (.xls) sau .pdf? Un excel vizualizat cu aplicatii de pdf viewer... sigur se va comporta conform descrierii tale. Folosește o aplicație compatibilă cu tipul de fișier vizualizat.
la 02-10-2023 08:49 AM
Salut, @Ionela81 ! S-a rezolvat situația ta? Acum poți vizualiza factura detaliată?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor