anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai pot vedea factura detaliata imi apar doar niste caractere.

Ionela81
Începător
 
6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember

@Ionela81: Bun venit în Comunitate.  Ai încercat din aplicația MyOrange sau din contul web MyOrange? La mine e ok pe aplicație (vezi foto), deși pentru detalii mai multe este necesar să descarci varianta excel a fișierului cu detaliile despre consum. Te așteptăm cu detalii. Numai bine. 

Screenshot_20230930-012806_My Orange.jpg

Ionela81
Începător

Am aplicatia instalata si am incercat si pe web.Cand descarc factura analiza apeluri imi apar doar caractere.

 

Cu ce program deschizi fisierul? Alte fisiere de acelasi tip sunt afisate ok pe acelasi dispozitiv? Pana acum a mers, in aceleasi conditii de test?

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Incearcă să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația sau delogare/ relogare și vezi ce face.

Eventual incearcă să deschizi documentul în PDF cu alt program/ aplicație.

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Ionela81: Fișierul descărcat este excel (.xls) sau .pdf? Un excel vizualizat cu aplicatii de pdf viewer...  sigur se va comporta conform descrierii tale. Folosește o aplicație compatibilă cu tipul de fișier vizualizat.

GeorgianaD
Moderator

Salut, @Ionela81 ! S-a rezolvat situația ta? Acum poți vizualiza factura detaliată?